Vanwege tijdgebrek (wedstrijd duurt nog maar 5 minuten) heb ik van de digitale versie alleen een opzetje gemaakt van de voorkant (trampolines). Deze versie heb ik gekozen voor een staande variant.
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

Hierbij een nieuwe versie van de print versie! De digitale versie ben ik nog even over aan het nadenken.

Hierbij mijn ontwerp van de leaflet.
Ook hier weer details; bij kunstgras zou ik liever voor beeld met valdemping kiezen omdat dat uniek in de markt is.
Ik ben wel benieuwd hoe je het digitaal bestand voor je ziet. Dat zal iets anders ingedeeld moeten worden omdat hier de nadruk meer op de informatie ligt en de inkoopprijzen er ook bij moeten en als ook meer ruimte bij de trampolines voor onderdelenprijzen van de trampolines. Heb je ook ideeën hoe je dat bestand op zou maken zodat we het ook zelf zouden kunnen bewerken? Ik ben benieuwd naar je reactie!
Groet,
Sanne
Als je overigens meer of ander sfeerbeeld nodig hebt laat het maar weten. Ik zie liever mee sfeer terug als de echte productafbeeldingen. Ik zal alvast 1 nieuw beeld uploaden voor basketbal.
Hallo Sanne, bedankt voor de positieve feedback. Ik ga er vanmiddag nog een keer naar kijken voor de digitale versie. De uiteindelijke tekst en plaatjes kunnen we altijd nog na de wedstrijd aanpassen :)
Met vriendelijke groet, Leonie

Geen commentaar
Duidelijk en overzichtelijk. Als afbeelding zou ik bij de combitrampoline dan liever een Premium afgebeeld zien omdat daar bij ons ook de nadruk op ligt maar dat zijn details. En bijvoorbeeld het tekstje onder de ronde inground klopt niet helemaal en staat niet netjes uitgelijnd maar overall erg blij mee! Heb de briefing nog iets aangepast omdat ik er graag een stempel made in europe op heb staan en ons embleem van 25 jaar ervaring. Maar hele goede opzet!