Hierbij een voorbeeld van postering of voorkant brochure. In deze stijl zie ik al het promotiemateriaal voor het event “Veerkracht” opgelost.
Leiderschap in levende lijve
- Wedstrijd van: Gian Kerstges
- Categorie: Overig
- Status: Beëindigd
Datum start: 16-10-2019
Datum einde: 23-10-2019
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

Hierbij een verbeterde versie van het logo. Daarnaast een voorbeeld van een brochure, dit geeft een idee hoe ik verder de vormgeving wil gaan aanpakken.

Geen commentaar

Sterk beeld, goed in alle communicatie door te trekken!
Dank je wel! In de basis spreekt het me wel aan. Maar het mag wat mij betreft wat inspirerender, wat 'dramatischer' qua uitstraling. En qua kleuren: liefst dus groen, zwart, zilver, wit of iets dergelijks. Een donkere achtergrond of bodem en een lichtere bovenkant of zo. Er mag wat meer 'pit' in, als het gaat om de krachtige, inspirerende uitstraling die we zoeken. De figuurlijke veerkracht van een mens, in moeilijke tijden.