Beste Osasuna,
Hierbij mijn inzending voor uw logo.
Ik heb twee verschillende beeldmerken ontworpen om de veelzijdigheid van dit logo aan te geven. Bij het gebruikte font is veel mogelijk door de moderne ronde vormen van de letters. Het is een duidelijk leesbaar font en toepasbaar op een brede doelgroep. Eventueel nog per winkel is het beeldmerk aan te passen.
Bij de eerste heb ik een winkelmandje gebruikt om te linken naar het winkel aspect.
Bij de tweede heb ik gekozen voor blaadjes omdat die symbool staan voor natuur/gezondheid. Omdat veel mensen gezondheid linken aan (beweging in de) natuur heb ik gekozen voor kleuren die daar bij horen, ze staan symbool voor natuur, aarde en water.
Ik hoop dat ik hiermee in de juiste richting zit en lees dan ook graag uw op- en of aanmerkingen. Ook als u het helemaal niets vindt, dan kan ik aan de slag voor een totaal ander ontwerp.
Met vriendelijke groet,
Remco M. Out
Datum start: 17-08-2012
Datum einde: 25-08-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


1e ontwerp met het winkelwagentje op zich leuk idee maar het mag wel iets spannender. We missen ook de aansluiting met health/gezondheid. 2e ontwerp vinden we niet mooi
De wedstrijd is helaas al afgelopen. Mijn excuses. Het is mij niet gelukt nog op tijd een nieuw ontwerp in te sturen.