Bij deze nog een voorbeeld van hoe de iconen in het negatief bij de website passen. Hopende op uw feedback.
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Heb het boek nog iets duidelijker gemaakt door pijlen die naar buiten wijzen (overdracht) op de cover te zetten. Ben benieuwd naar uw feedback.
Groeten Aafke

Heb een aantal aanpassingen gemaakt. Ik heb het standaard loepje weggehaald en vervangen met grafieken. Verder is de kennisoverdracht een boek geworden, want een boek is een van de middelen om kennis over te dragen aan vele mensen. Hoop op een spoedig antwoord.
Groet,
Aafke

Geen commentaar
1. onderzoek en innovatie
2. advies en implementatie
3. Kennisoverdracht
Fijn dat u zo snel beoordeelde. Zijn er nog dingen die u liever anders ziet?
Eigenlijk 2 dingen:
- het loepje en het tekstblok lijken erg op elkaar; een vakje met een streepje eronder, als ik scannend kijk zie ik vrij weinig verschil.
- de gekozen afbeeldingen vind ik wat standaard. Het loepje voor 'onderzoek' kennen we wel. En de radars voor kennisoverdracht zit ook in de iconen die zijn afgekeurd (dan 'als hersens'), dus ik denk niet dat mijn opdrachtgever dat ok vindt.
Positief; ik houd wel van 'simpel', dat zij ze zeker.
Bedankt voor de feedback. Zal deze verwerken in de aanpassingen.

Geen commentaar