Beste AfterGarlic,
After garlic helpt bij 'ongemakkelijkheden'. Zo kwam ik op het idee om de verpakking te gebruiken als marketingtool om mensen te laten lachen: 'Dare to smile'! Via social media kan je mensen oproepen om een foto van zichzelf te maken waarop ze in de camera lachen (of misschien zelfs met 2 tegelijk). Dat is toch vaak het moment waarop je je ongemakkelijk voelt na het eten van net iets teveel knoflook. Zo hoef je dus geen gebruik te maken van dure modellen, en nog belangrijker, ben je gelijk bezig met het product onder de aandacht te brengen. Kan voor zowel jong als oud, man als vrouw!
Op de verpakking staat nu een foto van mezelf. Je kan bijvoorbeeld de 10 beste foto's uitkiezen en deze gebruiken voor de verpakking (en evt. nieuwe website).
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, volgens mij een win-win!
Kleurgebruik etc kan naar eigen wensen nog aangepast worden. Ik heb tablets onder de naam toegevoegd om direct te laten zien dat het niet om kauwgom gaat.
Vriendelijke groet,
Paulien
Ontwerp de nieuwe verpakking van AfterGarlic!
- Wedstrijd van: aftergarlic
- Categorie: Overig
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2
Datum start: 19-06-2012
Datum einde: 03-07-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

