Beste AfterGarlic,
In mijn ontwerp heb ik er voor gekozen om de verpakking een vriendelijke uitstraling te geven en tegelijkertijd er uit te laten springen tussen anderen producten. Mede omdat het voor veel mensen een onbekend product is moet de verpakking de aandacht trekken.
De knoflook op de voorzijde is in tweeën gedeeld. Linker deel symboliseert het gebruik van knoflook een sip kijkend gezicht. Rechterzijde kijkt vrolijk door het gebruik van AfterGarlic.
Ik hoop dat mijn ontwerp jullie interessen heeft kunnen wekken. en ik kijk uit naar de reactie.
Mvg,
CuriousDesign
Ontwerp de nieuwe verpakking van AfterGarlic!
- Wedstrijd van: aftergarlic
- Categorie: Overig
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2
Datum start: 19-06-2012
Datum einde: 03-07-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

