silver edition in de serie 'illuminati'
Ontwerp het glas voor een nieuwe kaarsenlijn
- Wedstrijd van: Just An Attitude
- Categorie: Overig
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 25-10-2018
Datum einde: 08-11-2018
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



gold edition
inspired by luxury perfum bottles
(perfume) :-)

black edition
inspired by luxury perfum bottles

white edition
inspired by luxury perfum bottles

chique fuchsia met goud logo
inspired by luxury perfum bottles

Kan uiteraard ook zonder logo-imprint(of opdruk) uitgevoerd worden, of met diverse prints of kleuren opaque-matglas
dit ontwerp oogt ook direct stabiel, wat een prettig gevoel is voor een kaarsglas/houder
Voor mij was/is het logo wel essentieel onderdeel van het ontwerp, waar de driehoek/pyramide vorm goed bij past. Uitgangspunt was de ontwerpstijl van luxe merken parfumflesjes
De naam voor deze serie is 'illuminati', vanwege de driehoek een knipoog hiernaar,terwijl illuminati betekend 'degene die verlicht zijn' :-)