De kernwaarden worden geschreven zonder hoofdletters en gescheiden door spaties en een '+'-teken: "togetherness + caring for people and planet + cost-consciousness + simplicity + renew and improve + different with a meaning + give and take responsibility + lead by example"
Dit concept kan in alle kleding doorgetrokken worden. Denk bijvoorbeeld ook aan de '+' opdruk op de riem (zoals op de veter in het vest), of een + opdruk/borduursel op een overhemd, waarin bedrukken van de binnenzijde/voering niet mogelijk is.
Ontwerp IKEA’s nieuwe medewerker uniform!
- Wedstrijd van: Jamie.IKEA
- Categorie: Overig
- Status: Beëindigd
Datum start: 24-06-2020
Datum einde: 30-06-2020
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

