Hier een voorbeeld
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Bijgaand een ontwerp van de voorzijde van TKS. Ik verneem nog altijd graag van u wat u van het ontwerp vind.

2e impressie achterzijde

1e impressie voorzijde

Bijgaand een ontwerp van de aerosol can. Ik heb de leidraad gelezen en alle aspecten in het ontwerp geimplementeerd. Het was passen en meten voor de can maar het is uiteindelijk gelukt. De logo is nu nog RGB. Mochten jullie een illustrator file hebben dan zie ik die graag tegemoet (cmyk). De boodschap is clean en duidelijk. Je weer direct om wat voor product het gaat en wordt niet afgeleid door graphics o.i.d.. De rood is een opvallende kleur. Ik heb als impressie 2 cans ontworpen zodat het ontwerp ook body krijgt. Voor vragen of opmerkingen kunt u uiteraard bij me terecht.
excuses voor de typefouten. Het is 'het rood', 'het logo' en weer = weet
Ik verneem graag of het design in de smaak valt alvorens ik de resterende labels ontwerp. Op of aanmerkingen en wijzigingsverzoeken zijn uiteraard welkom.
We vinden dit ontwerp een beetje te basic en kaal. Een overwegend wit label op een witte jerrycan zal wat saai ogen vrezen wij.