Geen commentaar
Ontwerp showroompui kachelspeciaalzaak
Datum start: 27-06-2012
Datum einde: 07-07-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste Adriaan,
Hierbij een nieuw ontwerp. Door op de afbeelding te klikken kunt u een grote en scherpere versie zien. Op deze manier is ook de motivatie goed te lezen.
Groeten,
Chantal
Beste Chantal,
Kun je ook nog een versie aanleveren waarin de kleuren verwerkt zijn? Op foto 1 hadden we zelf al wat ingevuld met kleuren. We zitten er ook aan te denken om de bovenkant geheel donker te maken. Uiteraard zijn eigen ideeën ook van harte welkom!

Geen commentaar
Beste Adriaan,
Hierbij mijn ontwerpvoorstel. Voor nu heb ik slechts gebruik gemaakt van schetsen. De mooie renders maken het levendig, maar kosten ook meer tijd. Indien het u aanspreekt en de maatvoering bekend is, kan ik deze uiteraard aanleveren. Voor nu hoop ik u met mijn schetsen te kunnen inspireren en overtuigen.
Het sterkste punt van de winkel is het 'huiskamer gevoel'. Deze straalt echter niet uit richting de straat. Aangezien de gehele pui vervangen moet worden, is het niet nodig om aan de huidige vorm vast te houden. Daarom heb ik gekozen voor een nieuw en modern element. Door een enkele strook zo te vouwen ontstaat er een route richting te entree. De klant wordt als het ware over een loper naar binnen geleid. Door dit vouwen ontstaat vanzelf de ruimte van de etalage: een kleine woonkamer waar producten op een sfeervolle manier gepresenteerd kunnen worden!
Van binnenuit is de etalage ook te bereiken. Door de entreedeur naar rechts te verplaatsen (tegen de rechter kolom) zorgt dit voor een mooie doorgang. Ook is er te zien dat de splitlevel op deze manier mooi aansluit op de ruimte. Let hierbij op de extra hoogte; het plafond wordt doorgetrokken in de etalage. Ook hierdoor zal er meer zonlicht in de winkel vallen.
Het nieuwe logo kan op het 'laatste flapje' geplaatst worden. Bij het rijden door de straat is deze dus al erg snel te zien.
Ik realiseer me dat een ontwerp meer communicatie vereist. Hopelijk spreekt het concept u aan! Aanpassingen zijn overigens altijd bespreekbaar. Ik ben erg benieuwd naar uw reactie.
groeten,
Chantal