Variatie. Zo wordt het idee achter buitenreclame duidelijker. Tekst etc. kan uiteraard altijd nog veranderd worden.
Presentatie map design-strak design met een speelse twist.
- Wedstrijd van: Add My Window
- Categorie: Overig
- Status: Beëindigd
Datum start: 27-03-2012
Datum einde: 07-04-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Dit is wel leuk idee maar graag wat meer duidelijkheid voor reclame in ramen. Dus echt reclame bij mensen thuis (zie fotos)
Ook vinden wij het logo met die plusjes wat minder, omdat dit voor verwarring kan zorgen met ons eigen logo.

Oke, ik had niet helemaal door dat het een folder ontwerp was. Bijgevoegd een voor en achterkant voorstel.

Dag,
Hierbij een ontwerpvoorstel. Heb het strak gehouden. Ik zit nog wel even te kijken waar een foto zou kunnen, omdat dat een musthave van u was.
Graag hoor ik feedback of ik in de goede richting denk.
Groet,