Reclamekaartjes voor een DM actie, het moet uiteindelijk een reeks worden

Datum start: 02-12-2012

Datum einde: 16-12-2012

Totaal budget: € 249.00
Nieuwste inzending
Book cover
JM

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Een Direct mail kaart op A6 of A5 formaat die gebruikt gaat worden in een mailing (per post) de achterzijde van de kaart wordt voorzien van tekst die de ontvanger oproept om ook een direct mail actie te doen per kaart.
(Wij zorgen voor de tekst)

De voorzijde door u te ontwerpen moet de ontvanger er van overtuigen dat geadresseerde brievenbus reclame een goed middel is om reclame te maken.

Bedrijfsomschrijving


Wij zijn een direct mail bedrijf dat o.a. kaart mailings verzorgd, maar ook couverteren (is enveloppen vullen)sealen adresseren en personaliseren.Als uitbreiding van ons eigen klanten bestand willen we via DM acties bedrijven wijzen op de mogelijkheden die DM biedt in hun promotie mix.

Doelgroep


Bedrijven in het MKB, vooral gericht op retail.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Er gelden hier geen beperkingen, ons logo komt op de achterzijde.

Laat u niet beperken

Designer: bartezv bartezv
overig-bartezv-sEGHWnoG

bartezvbartezv

De grote kracht van DirectMail is natuurlijk het 'direct' aanspreken van consumenten. Natuurlijk kun je de attentiewaarde van een mailing verhogen door een spotlak, stans of preeg, maar écht persoonlijk aanschrijven is het beste. Dat zou ik laten zien, door een simpele typografische voorkant (die je in een reeks telkens anders kan maken door variatie in kleur, boodschap en typografie) én door de ontvanger direct aan te spreken, zoals Bart in het voorbeeld. Op de tekst in de achterzijde zou ik personaliseren met alle data die je hebt (naam bedrijf, plaats bedrijf, etc).

marcwilmsenmarcwilmsen

Dit vind ik een erg leuke, misschien dat je er nog wat variaties op kunt maken. Het gaat er met name om dat winkelier overgehaald worden om zelf ook eens een actie te doen per DM om klanten te lokken naar hun winkel, maar ook bijvoorbeeld bedrijven met een nieuwe (veranderde) website

bartezvbartezv

Bedankt voor uw reactie. Ik heb speciaal voor deze vorm gekozen omdat A) Een typografische vormgeving heel goed te personaliseren is en B) deze vormgeving erg goed is door te vertalen in een reeks.

Ik begrijp uw vraag om er meerdere voorstellen van te maken, maar ik denk dat dit voorstel voor dit stadium van de wedstrijd voldoende moet zijn. Mocht u kiezen voor dit ontwerp kunnen we samen een variant bedenken die u qua communicatie aanspreekt.

Met vriendelijke groet,
Bart

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.