Bij deze een totaal nieuwe insteek. Deze versie bevat een voor en achterkant. Op de achterkant kan een mooi stukje tekst komen waarbij de voordelen beschreven worden. Op de voorkant is in een kort proces aangeduid hoe de klant hier voordeel uit kan halen met dus een toelichting op de andere kant.
Reclamekaartjes voor een DM actie, het moet uiteindelijk een reeks worden
- Wedstrijd van: marcwilmsen
- Categorie: Overig
- Status: Beëindigd
Datum start: 02-12-2012
Datum einde: 16-12-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Mooi gevonden, zal er zeker nog over nadenken
marc
Bedankt voor de reacties. Zijn er nog dingen die aangepast moeten worden? Ik heb de tekst nog niet ingevuld en de tekst op de voorkant kan ook na wens ingevuld worden. Met name omdat mensen privacy gevoelig kunnen zijn is hier nog veel variatie in mogelijk. Heeft u toevallig voorbeeld teksten? De plaatjes die ik gebruikt heb zijn gratis te gebruiken.
Ik hoor het graag!

Dit is aangepast ontwerp dat verder gaat op mijn vorige idee. Deze maakt wat duidelijker wat het voordeel is voor een bedrijf.
beetje meer van hetzelfde

Hallo,
als alternatief op het vorige ontwerp heb ik ook nog deze gemaakt, die wat meer ingaat op het proces en wat DM moet gaan opleveren. Ook hier is het kleurgebruik in overeenstemming met uw website.
Mvg
Ja dit is zeker wel een leuk ontwerp. Denk nog eens na over hoe je bijvoorbeeld winkeliers kunt overhalen om DM in te zetten voor meer winkel bezoek

Hallo,
dit is mijn eerste ontwerp voor deze opdracht. Door het gebruik van een kale envelop wordt benadrukt dat DM echt meerwaarde heeft. De gebruikte kleuren komen overeen met uw website. Overigens heb ik ook nog alternatief ontwerp, die ik hier ook plaats.
Mvg
het alternatief vond ik beter