Geen commentaar
Reclamekaartjes voor een DM actie, het moet uiteindelijk een reeks worden
- Wedstrijd van: marcwilmsen
- Categorie: Overig
- Status: Beëindigd
Datum start: 02-12-2012
Datum einde: 16-12-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste Marc Wilmsen,
Hierbij mijn inzending. De boodschap die ik hiermee wil overbrengen is dat u met uw bedrijf de doelgroep heeft gevonden (de betreffende winkelier, enz.). Dit laat het succes van DM zien! Daarna wordt de ontvanger direct de vraag gesteld "Hoe vindt u uw doelgroep?" Het antwoord is dus met Direct Mail! Door de contrasterende gouden balk wordt het oog hiernaar getrokken. De afbeelding van de mensenmassa ondersteunt het verhaal.
De stijl past bij die van Wilmsen&Partners;. Dit vergroot de herkenbaarheid van uw bedrijf.
Het geheel is strak, maar toch ook dynamisch en vriendelijk.
Hopelijk sluit het ontwerp aan bij uw wensen en smaak. Aanpassingen zijn altijd bespreekbaar. Ik kijk in ieder geval erg uit naar uw reactie!
Met vriendelijke groet,
Chantal | estoy
P.S. Klik op de afbeelding voor een groter en scherp beeld. De gebruikte foto is stockmateriaal. Hier kunnen extra kosten aan verbonden zijn die voor eigen rekening zijn (verschilt per foto en formaat, maar zeg tussen de 5 en 20 euro) Wel zo netjes om alvast te melden.
Deze is erg mooi, spreekt me zeker wel aan, vooral het idee
Hartelijk dank voor de positieve en snelle feedback. Als ik nog iets voor u kan betekenen, hoor ik het graag!