Geen commentaar
Website (incl html - dus klaar om te publiceren)
Datum start: 24-02-2015
Datum einde: 10-03-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Hallo Andreia, hierbij twee voorstellen voor de website. Ik heb de indeling nog niet al teveel aangepast, de vier onderwerpen onderin kunnen bijvoorbeeld later worden ingedeeld. Mijn gedachte is: keep it simple, dus ik heb een strak ontwerp gemaakt, dat door sommigen wellicht als saai wordt gezien. Ik heb dus expres geen gebruik gemaakt van schaduwen en overgangen, dit maakt de site naar mijn mening drukker dan nodig. Ik ben erg benieuwd naar je mening en zie suggesties graag tegemoet!
Beste Stef, allereerst dank voor je reactie. Ik vind het echter nog steeds een beetje saai :( mss door het kleur gebruik.. ik wil juist dat de site 'bright' wordt ...overgang vind ik ook mooi ..als het niet te snel gebeurd.
Hallo Andreia, bedankt voor je reactie. Ik snap in principe wel wat je bedoelt, de site is misschien iets te leeg/strak. Wat is het eerste aspect waarvan je denkt dat het de site meer 'bright' kan maken? Is dat een kleurgebruik van bijvoorbeeld veel wit met bruintinten? Meer vlakken of lijnvoering? Meer gebruik van kleurenafbeeldingen? Ik zal vandaag proberen een nieuw concept te maken dat qua kleurvoering meer aansluit bij het logo. Overgangen zijn uiteraard gewoon mogelijk, afhankelijk van de plek waarop dit wordt toegepast.