Wie maakt hét boekomslag voor de (R)evolutie van werk.

Datum start: 04-10-2012

Datum einde: 25-10-2012

Totaal budget: € 249.00
Nieuwste inzending
Book cover
anou

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Half december wordt door uitgeverij Koninklijke Van Gorcum het nieuwe boek van Bas van de Haterd gepubliceerd.

Auteur: Bas van de Haterd
Titel: (R)evolutie van werk
Ondertitel: Sociaal kapitaal in organisaties.
Hiervoor ontvangen we graag voorstellen voor het ontwerp van het boekomslag, zowel achterflap, rug als voorflap.

Bedrijfsomschrijving


Flaptekst:
In een wereld waarin een 15-jarige jongen een app kan maken die een heel bedrijf naar de rand van de afgrond brengt, zijn oude organisatiemodellen niet meer houdbaar. Het Nieuwe Werken is niet de oplossing voor deze problemen, maar eerder de laatste stuiptrekking van organisaties die gedoemd zijn ten onder te gaan in de kennisrevolutie.

Dit roept veel vragen op. Hoe gaan maatschappelijke trends, zoals de zoektocht naar zingeving, de drang naar duurzaamheid en de opkomst van de prosumer van invloed zijn op de manier waarop we werken en werk organiseren? Welke invloeden zullen internationalisering en digitalisering hebben op ons werk? Wat voor soort organisaties zullen er ontstaan? Hoe motiveren en belonen we mensen straks voor hun werkzaamheden?

In dit boek geeft Bas van de Haterd enkele antwoorden. Hiervoor kijkt hij naar ontwikkelingen in de periferie die aansluiten bij de maatschappelijke trends. Wat zich nu in de periferie bevindt, kan namelijk mainstream worden. De toekomst van werk is al aanwezig, hij is alleen nog niet wijdverspreid.

Bas van de Haterd is Professioneel Bemoeial en hij helpt organisaties klaar te zijn voor de toekomst. Hij schreef eerder Personal Brand.nl en Werken Nieuwe Stijl.

Doelgroep


HR professionals, Organisatiekundigen, management

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Formaat van het boek: 148x210mm
Houdt er rekening mee dat er linksonder op de achterflap een uitgeverslogo moet komen en rechtsonder op de achterflap een barcode met ISBN. Onder op de rug komt ook nog een logo.

Afwerking: genaaid gebrocheerd
Omvang: ca 100 pagina's

Idee, het beeld van jager tot cyborg/robot.

Designer: jschachtschabel jschachtschabel
overig-jschachtschabel-CvNszRCK

jschachtschabeljschachtschabel

Beste SonjaGeurts,

Hierbij mijn inzending voor het omslag (R)evolutie van werk.

Kleur: Rood
Krachtig, trekt de aandacht, gedurfd

Idee: Ik heb getracht de probleemstelling duidelijk te maken d.m.v. visueel beeld. Zo staat het bedrijf centraal in een web van bollen die gezien kunnen worden als invloeden van buitenaf, digitalisering, kennis,duurzaamheid etc.
Doordat de maatschappelijke trends met elkaar verbonden zijn leid dit constant tot nieuwe ontwikkelingen.

Vr. gr.
Jolanda

SonjaGeurtsSonjaGeurts

Sterk omslag maar de kleur rood roept wel de associatie op met Marx en de Russische revolutie en daar gaat dit boek niet over.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
overig-jschachtschabel-CJ4ABYno

jschachtschabeljschachtschabel

Beste SonjaGeurts,

Hierbij mijn inzending voor het omslag (R)evolutie van werk.

Kleur: Rood
Krachtig, trekt de aandacht, gedurfd

Idee: Ik heb getracht de probleemstelling duidelijk te maken d.m.v. visueel beeld. Zo staat het bedrijf centraal in een web van bollen die gezien kunnen worden als invloeden van buitenaf, digitalisering, kennis,duurzaamheid etc.
Doordat de maatschappelijke trends met elkaar verbonden zijn leid dit constant tot nieuwe ontwikkelingen.

Vr. gr.
Jolanda

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.