Beste SonjaGeurts,
Hierbij mijn inzending voor het omslag (R)evolutie van werk.
Kleur: Rood
Krachtig, trekt de aandacht, gedurfd
Idee: Ik heb getracht de probleemstelling duidelijk te maken d.m.v. visueel beeld. Zo staat het bedrijf centraal in een web van bollen die gezien kunnen worden als invloeden van buitenaf, digitalisering, kennis,duurzaamheid etc.
Doordat de maatschappelijke trends met elkaar verbonden zijn leid dit constant tot nieuwe ontwikkelingen.
Vr. gr.
Jolanda
Wie maakt hét boekomslag voor de (R)evolutie van werk.
- Wedstrijd van: SonjaGeurts
- Categorie: Overig
- Status: Beëindigd
Datum start: 04-10-2012
Datum einde: 25-10-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Sterk omslag maar de kleur rood roept wel de associatie op met Marx en de Russische revolutie en daar gaat dit boek niet over.

Beste SonjaGeurts,
Hierbij mijn inzending voor het omslag (R)evolutie van werk.
Kleur: Rood
Krachtig, trekt de aandacht, gedurfd
Idee: Ik heb getracht de probleemstelling duidelijk te maken d.m.v. visueel beeld. Zo staat het bedrijf centraal in een web van bollen die gezien kunnen worden als invloeden van buitenaf, digitalisering, kennis,duurzaamheid etc.
Doordat de maatschappelijke trends met elkaar verbonden zijn leid dit constant tot nieuwe ontwikkelingen.
Vr. gr.
Jolanda