iLentis - slogan
Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver
- Wedstrijd van: jolandalangeland
- Categorie: Slogan
- Totaal budget: € 199.00
- Datum start : 27-02-2013 10:22
- Datum einde : 30-03-2013 10:21
- Status : Beëindigd
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 204
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Bedrijfsomschrijving:
Kernwoorden:
eigentijds - toekomstgericht - innovatie - gezondheid 2.0 - inspiratie - nieuwe technologie - eHealth - Patient staat centraal - toegankelijk - ontwikkeling - testen toetsen en toepassen - stip op de horizon - duurzaam
Om vernieuwing en innovatie een reële kans te geven, hebben we ervoor gekozen een apart programma voor drie jaar te starten. Met deze programma-aanpak kunnen we Lentisbreed innoveren waarbij we vanuit het programma nauw samenwerken met de zorginhoudelijke lijnorganisatie en de diverse ondersteunende afdelingen binnen Lentis.
Door onder meer de vergrijzing en krapte op de arbeidsmarkt loopt onze huidige zorg meer en meer vast. Op korte termijn zijn ook om die reden innovatieve oplossingen nodig. Daarnaast biedt eHealth op zich mogelijkheden voor het verder verbeteren van onze kwaliteit, dienstverlening en toegankelijkheid. eHealth is geen doel an sich maar een hulpmiddel in de zorg voor zowel de cliënt als de behandelaar.
iLentis missie:
ilentis staat voor continue verbetering van de kwaliteit, toegankelijkheid en doelmatigheid van de zorg en het vergroten van de mogelijkheden voor zelfmanagement en empowerment door innovatie van de zorg met behulp van slimme technologie. Zij stelt de patiënt in zijn of haar netwerk centraal en geeft, gefaciliteerd en gestimuleerd door eHealth, invulling aan de Gezondheid 2.0 ambitie van Lentis en de beoogde transitie van zorg voor ziekte naar gedrag en gezondheid.
Projecten
Op dit moment werken wij aan de volgende projecten en proeftuinen: Cliëntenportaal MijnLentis.nl, Telezorg, Sociaal Intranet, de doorontwikkeling van de websites naar gezondheidsportaal, Domotica / Living Lab, Mobiel Werken, Toeleiden 2.0, Online Behandeling, projectmatig werken, eLearning en Het Nieuwe Werken.
Social Media
Twitter @iLentis
Doelgroep:
Medewerkers Lentis (grootste gedeelte is 50+), patienten, familie van patienten, potentiele samenwerkingspartners, universiteiten, hogescholen, MKB, ICT en collega zorginstellingen.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Logo is bijgevoegd
S.Scholte
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-