of deze
Nieuwe slogan 24Daydeals
- Wedstrijd van: 24Daydeals
- Categorie: Slogan
- Status: Beëindigd
Datum start: 08-08-2012
Datum einde: 07-09-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



of deze

of deze

of deze
Tja, het is wel 'clearly' maar ik vind het te algemeen. De vorige is dan meer in de lijn waarin we denken.

of deze
Deze is inderdaad al beter, hier komt de boodschap namelijk al beter naar voren
wat is gewenst qua lengte van de slogan?

of deze

en deze
Dit is een andere boodschap alleen onderscheidt deze ons minder van concurrenten.

voila
Bedankt voor je inzending! Hierin zie ik echter niet de boodschap naar voren komen. Het is belangrijk dat onze slogan vertelt dat 24Daydeals de crème de la crème is onder overzichten.