Geen commentaar
Coolste en meest pakkende homepage voor een fiets vergelijksite
- Wedstrijd van: Eddy
- Categorie: Webpagina design
- Status: Beëindigd
Datum start: 18-04-2014
Datum einde: 21-05-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Het logo los van het design.

Geen commentaar
Op een smartphone zou het er ongeveer zo uitzien.

Geen commentaar
Naar aanleiding van uw feedback heb ik het bestaande ontwerp veranderd:
- De filteropties zijn uitgebreid. Indien gewenst kunnen er meerdere filter opties aan worden toegevoegd of vervangen zoals (type licht, bagagedrager, anti-diefstal chip etc).
- Social media icoontjes en contactgegevens zijn naar rechtsboven verhuisd. Direct en duidelijk zichtbaar voor de bezoeker van de pagina die voor het eerst op de pagina komt.
- Ik heb rekening gehouden met de doelgroep die ieder op zijn of haar manier fietsen vergelijkt. Daarom kan de gebruiker met drie verschillende knoppen wisselen van weergave. Nu worden de fietsen naast elkaar getoond, maar wanneer de gebruiker klikt op een van de weergave knoppen worden de fietsen onder elkaar getoond (of in vier grote blokken naast en onder elkaar). Zo vergroot je de gebruikersvriendelijkheid voor de doelgroep.
- Een verfijnd zoekbalk die het op een andere manier mogelijk maakt om binnen je zoekcriteria te filteren. Wanneer de bezoeker bv. zoekt op Batavus worden de zoekfilters links ook automatisch aangepast. Zo beleeft de bezoeker een positieve ervaring tijdens het bekijken, zoeken en vergelijken.
- De live chat functie is in dit ontwerp uitgeklapt, maar kan uiteraard door de gebruiker worden in en uitgeklapt. De live chat functie scrolt ongeacht de lengte van de pagina mee zodat de bezoeker direct kan communiceren met een medewerker.
Ik kijk uit naar uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Deniz Topuz

Hierbij een derde ontwerp met een andere indeling. De vijf meest bekeken en meest populaire fietsen worden standaard getoond met daarboven de filter opties. Uiteraard kan ik de nodige aanpassingen uitvoeren na feedback. Ik kijk uit naar uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Deniz Topuz, Peopleware ICT Solutions
Hoi Deniz,
Dank voor je inzending. En excuus voor de late reactie. Ik heb de wedstrijd verlengd, vanwege tijdgebrek van mijn kant.
Ik begin met het logo. Zeer origineel met die bril in het logo verwerkt. De vergelijker als het ware.
De twiitter bootstrap format spreekt mij ook zeer aan. Dus de voorkeur gaat uit naar de eerste twee ontwerpen inderdaad. En vooral diegene met de blauwe footer. Het oogt prettiger in de eerste twee qua header titles ook. In de derde design dwalen je ogen af. Ik ben benieuwd hoe je de filter/zoek functie geavanceerder zou kunnen zijn. Ik vind ook de top 5 in de eerste twee designs strakker ogen vs design nummer drie. Al met al zit je met nummer 1 en 2 goed op weg. Met nummer 1 qua kleur nog beter. Blauw en groen komen vriendelijk over.
Dank alvast
Hallo Eddy,
Dank je wel voor je feedback. Ik ga er z.s.m. mee aan de slag.
Met vriendelijke groet,
Deniz Topuz

Geen commentaar

Een strakke en simpele homepage waarin ik rekening heb gehouden met uw wensen. Als gebruiker heeft u de mogelijkheid om meer dan 5 fietsen te zien doordat je kunt navigeren met de pijltjes.
Ook heb ik een logo gemaakt die uitbeeld waar deze site voor staat. Tijdens het ontwerpen is rekening gehouden met de implementatie van het twitter bootstrap framework. Het is dus ‘responsive-ready’. De twee ontwerpen hebben twee verschillende kleuren footers.
Graag wil ik u vragen om feedback zodat ik het ontwerp, indien noodzakelijk kan en wil aanpassen.
Met vriendelijke groet,
Deniz Topuz, Peopleware ICT Solutions
Bedankt voor uw reactie. Ik ben bereid eventuele aanpassingen uit te werken na feedback. Vanuit mijn perspectief gezien kan de zoekfunctie geavanceerder. Als u dat wilt, kan ik dat uitwerken. Ik heb mij puur aan de opdracht gehouden, daarom zijn er momenteel drie filter opties. Ik kijk uit naar uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Deniz Topuz