En ontwerp pagina 2.
De coolste kappers van Amsterdam willen zichzelf beter presenteren. Wie ontwerpt deze pagina?
- Wedstrijd van: pieterlont1974
- Categorie: Webpagina design
- Status: Beëindigd
Datum start: 15-05-2013
Datum einde: 01-06-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Lekker fris ontwerp. Past goed bij het geheel. Dus kwa stijl erg mooi.
Kwa originaliteit vind ik het nog niet super speciaal. Je hebt de puzzel in elkaar gelegd. Alles klopt, maar ik mis iets extra's. Het zou leuk zijn als de persoonlijke pagina van de kapper ook echt persoonlijk gemaakt kan worden en dan toch nog herkenbaar is als Day and Night pagina. Bijvoorbeeld doordat de kapper zelf een omslagfoto erin kan zetten.
Ben benieuwd of je hier nog wat leuks mee kunt doen.
Dank u wel voor uw feedback en enthousiasme. Ik ga hiermee aan de slag en u ziet een nieuwe upload tegemoet.
Beste,
Ik kan helaas geen nieuwe upload meer plaatsen, omdat de status op 'Beëindigd' staat. Mocht er een mogelijkheid zijn om toch nog een nieuwe upload te plaatsen dan hoor ik graag de manier en ga ik nog even aan de slag met uw webdesign feedback.
Met creatieve groet,
Daisy Renders

Beste opdrachtgever,
Graag presenteer ik u mijn voorstel voor uw webpagina met mijn motivatie:
Algemeen
- Ontwerp is licht qua opzet en zorgt voor duidelijkheid en overzichtelijkheid en straalt moderniteit uit.
- De afbeeldingen hebben allen een spiegeling dat een knipoog is naar de ‘spiegel van de kapper’.
Pagina 1
- Bovenste gedeelte van de pagina gelijk aan de homepage. Als de header niet gelijk is, lijkt het voor de bezoeker dat men een andere site aan het bezoeken is, waardoor verwarring kan ontstaan.
- Kruimelpad (is: Kapsalon locaties > de Pijp) toegevoegd (komt ten goede aan zoekwoorden voor Google) en tevens gebruiksvriendelijk voor de bezoeker, omdat duidelijk te zien is waar zij zich bevinden op de site en eventueel eenvoudig één of meerdere stappen terug te navigeren is.
- Header toegevoegd met stuk intro tekst. Hierin kan de bezoeker worden geïnformeerd en vertrouwen worden gewekt. Tevens hierin gebruik van zoekwoorden mogelijk.
- Namen van de kapsters/kappers in groene balk zodat duidelijk is dat de clickable is (dezelfde stijl als huidig button gebruik).
- Kort, persoonlijk stukje van de kapper richting bezoeker mogelijk, die hen moet triggeren te kiezen voor hen als individuele kapper. Directe links naar persoonlijke pagina en mogelijkheid om direct een afspraak te maken.
- Meer dan 5 kappers/kapsters? Dan navigeert men door middel van >> verder.
Pagina 2
- Wederom kruimelpad toegevoegd.
- Duidelijke conversiebuttons in beeld.
Ik ben benieuwd naar uw reactie.
Met creatieve groet,
Daisy Renders
PS: ontwerp pagina 2 in andere 'upload'