Bedankt voor je reactie, ik heb dan ook gezien dat jullie al met de website bezig zijn. Ik heb er dan ook voor gekozen om in te gaan op de privé pagina van de kappers.
Ik ben gestart met een korte introductie van de kapper, dit op een speelse manier. Hier ook de knop om voor deze kapper te kiezen.
Op de pagina een blog deel voor de kapper, met ernaast de tweets.
Dan een portfolio van de betreffende kapper.
Onder de portfolio een mogelijkheid een reactie achter te laten.
Ik denk dat ik hiermee je bedoeling van de kapperspagina redelijk heb beantwoord.
Met vriendelijke groet,
Ron
De coolste kappers van Amsterdam willen zichzelf beter presenteren. Wie ontwerpt deze pagina?
- Wedstrijd van: pieterlont1974
- Categorie: Webpagina design
- Status: Beëindigd
Datum start: 15-05-2013
Datum einde: 01-06-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Leuke pagina geworden!
Ik vind het design nog niet echt bij het design van Day and Night passen maar kwa originaliteit is het wel heel leuk. De twitterfeeds erin, of facebookfeeds en de mogelijkheid dat de kapper zelf inspiratiefoto's kan uploaden is cool.
Nu kijken of je het design nog kunt ombuigen naar een persoonlijke pagina die toch in het stramien van de Day and Night site past.
Succes!

Ik heb geprobeerd het website design te handhaven, toch heb ik deze een frisser voorkomen gegeven door de groene kleur wat uit te spelen en de pagina zelf wit te laten.
Als dit design u aanspreekt, zal ik een voorstel maken waar de kappers zich in presenteren.
Met vriendelijke groet,
Ron
De fotografie maakt het zeker frisser.
De achtergrond willen we echt met meer wit. Kijk maar eens naar onze huidige homepage.
Groen is eigenlijk alleen de kleur van de knoppen. Daar willen we verder niet te veel mee doen. Mensen drukken makkelijk op een groene knop, vandaar dat we die als boekingsknop gebruiken.
Ik vind het idee om meerdere foto's te gebruiken wel leuk. Dus dat de kappers in principe 1 foto hebben als hoofdfoto maar dat de klant wel meerdere foto's kan bekijken.
De presentatiepagina van de kapper wordt een soort facebookpagina met reviews, foto's en tekst. MIsschien moeten ze ook hun dagboekje/blog bij kunnen houden met foto-uploads of hun eigen inspiratiepagina.
Kappers doen natuurlijk veel met inspiratie. Plaatjes van haarmode etc .. als een soort wall.
Succes! ik ben benieuwd waar je mee komt. Fijn weekend