Hallo Eva,
Bijgaand nog een manier om de website iets meer streetwise te maken door gebruik van een afbeelding achter de website in plaats van een vol kleurvlak. Indien gewenst, kan deze afbeelding ook per pagina gewijzigd worden.
Vr. Gr. Hein Geenen
Nieuw webdesign voor Stichting Streetcornerwork
- Wedstrijd van: Streetcornerwork
- Categorie: Webpagina design
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 18-01-2011
Datum einde: 08-02-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

Geen commentaar

Beste Eva,
De afbeeldingen in het ontwerp zijn aangepast. Natuurlijk is het ook mogelijk om de strook met foto\'s steeds automatisch te laten vervagen en veranderen zodat je veel verschillende beelden kunt laten zien. De ene keer zijn het dan allemaal kleine foto\'s en de andere keer zijn het een of twee grotere foto\'s (zie andere voorbeelden). Per onderwerp kun je de foto\'s ook aanpassen.
Vr. gr. Hein Geenen

Bijgaand een ontwerp voor de Streetcornerwork-website. Er is voor gekozen om naast het donkerblauw nog wat andere frisse kleuren te gebruiken. De foto\'s bovenin geven een beeld van de positieve invloed die Streetcornerwork heeft op (in dit geval) jongeren. De foto\'s kunnen afgewisseld worden. Daarnaast is het natuurlijk ook mogelijk om in plaats van meerdere afbeeldingen, 1 grote afbeelding te plaatsten. Met het gebruik van frisse kleuren en afbeeldingen wordt er bij deze opzet juist uitgegaan van het positieve zijde (de oplossing) in plaats van het negatieve (de problemen).
Beste h.geenen,
Hartelijk dank voor het inzenden van jouw ontwerp.
Het komt inderdaad fris over. De mogelijkheid om meerdere foto\'s bovenin te plaatsen spreekt ons aan. Daarnaast vinden we de ruimte voor de quote erg leuk. Het kan door de foto\'s komen maar de uitstraling komt nu iets \'te gezellig\' over. We zijn meer op zoek naar uitstraling die meer streetwise is. Het neigt meer naar vrije tijd dan naar hulpverlening.
Vriendelijke groet,
Eva