Geen commentaar
Nieuwe homepage voor Rentair.be
- Wedstrijd van: Rentair
- Categorie: Webpagina design
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 01-04-2014
Datum einde: 17-04-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Hallo,
Bij deze nog een variatie op mijn ontwerp.
Feedback is welkom! Aanpassingen zijn geen enkel probleem.
Met vriendelijke groet,
Michiel Bergmans

Geen commentaar
zeer mooi
Bedankt! Heeft u nog verbeterpunten?
Met vriendelijke groet,
Michiel Bergmans
Goedemiddag,
nog even een korte toelichting op mijn ontwerp. Zie nu dat ik vergeten ben deze bij te voegen.
Ik heb gekozen voor een zakelijke, rustige en overzichtelijke layout.
De call to action knoppen, waarom rentair, en klanten recensies zijn duitelijk te zien zonder dat de bezoeker naar beneden hoeft te scrollen, met de call to action knoppen in het midden.
Ik heb daarom ook gekozen om de slider eronder te plaatsen zodat de aandacht van de bezoeker als eerste naar de call to action knoppen gaat en dan naar waarom rentair en klanten recensies.
De kleuren van het logo komen terug in het ontwerp, alleen niet teveel. Ik wou het namelijk niet te druk maken.
Mochten er nog aanpassingen worden gedaan dan is dat natuurlijk geen enkel probleem.
Met vriendelijke groet,
Michiel Bergmans

Geen commentaar

Hallo,
Bedankt voor uw feedback. Bij deze mijn tweede versie waarin ik het een en ander heb aangepast.
Met vriendelijke groet,
Michiel Bergmans
mooi design Michiel, ik kom erop terug.

Hallo,
Bij deze mijn inzending.
Voor de opmaak van de pagina heb ik gebruik gemaakt van de kleuren uit uw logo.
Verder heb ik er vooral op gelet dat de pagina niet te lang werd, hierdoor blijft het overzichtelijker, maar toch niet te druk oogt.
Tussen de aanhalingstekens komen uitspraken van wat klanten zeggen over Rentair.
Feedback is welkom!
Met vriendelijke groet,
Michiel Bergmans
Beste Michiel, ik zou graag willen dat de mensen meteen naar de call to action knoppen kijken, dat doe ik nu niet voldoende, ik kijk nu toch eerst naar de foto met de tekst...Graag een nieuwe versie met een iets minder vage foto (in ieder geval een gedeelte scherp), zeer duidelijke call to action knoppen, grote checkmarks bij de Waarom Rentair sectie, en een "uitgevoerde projecten"sectie. Ik wil dat de klant zijn ogen eerst naar de call to actions gaan, dan naar Waarom Rentair en dan naar de Referenties sectie. Foto's van de 5 groepen mogen van mij iets groter. De kleur grijs hoeft wat mij betreft niet, wit vind ik bijna altijd beter. Mvg, Frans
ik denk nog even na over verbeteringen van deze versie...
michiel, ben jij in staat om de homepage van dit design te programmeren/installeren met joomla, k2, jce editor en eventueel html, css? graag je antwoord naar frans.vanwoensel@rentair.be