Beste Léon,
Bijgaand mijn inzending. Ik heb gekozen voor de kleuren grijs en geel. Geel vanwege de Tour de France, want als je aan een wielerwedstrijd denkt is dat toch altijd wel de eerste die in het hoofd schiet. Grijs om een evenwicht te creëren met het geel.
Tenslotte heb ik van het onderschrift 'Tekstschrijver met passie voor de koers' gemaakt omdat dit in mijn mening het logo iets versterkt.
Graag hoor ik uw feedback.
Groet,
Amanda
ontwerp een logo/webpaginadesign voor een gedreven sportjournalist en tekstschrijver die van koers houdt.
- Wedstrijd van: leondekort
- Categorie: Webpagina design
- Status: Beëindigd
Datum start: 10-08-2015
Datum einde: 07-09-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Dag Amanda,
dank voor je inzending en onderbouwing. Ik snap wat je bedoelt, maar ik vind het geheel, zoals het nu is, niet krachtig genoeg. Enerzijds door het gebruik van dunnere letters en ook bij de fiets. Anderzijds omdat er weinig ''beweging'' in zit, hij is wat statisch voor mij. Beweging bodoel ik koersbeweging, beweging in de letters etc. Hoop dat je hier iets mee kunt!