En als laatste een totaal plaatje. Het was een interessant project! Maar ik hoop uiteraard nog meer voor u te kunnen betekenen. :)
Met vriendelijke groet,
Gerjan Lonink
Starteenwinkel.nl
- Wedstrijd van: starteenwinkel
- Categorie: Webpagina design
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 31-03-2010
Datum einde: 19-04-2010
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Speelgoedwinkel

Sportwinkel

Boekwinkel

Woonwinkel

Bij deze de vijf varianten. Dan heeft u een globale indruk. Alles is nog mogelijk uiteraard!
Mode

Kleine variatie op de inspiratiebox.
De buttons zouden dan de kleur van het thema krijgen.

Hierbij een aanpassing in de layout. Het geheel is wat lichter.
Ik ben uitgegaan van het AIDA principe:
A – Attention (Awareness): attract the attention of the customer.
- De grote inspirerende afbeelding (eventueel ipv de foto juist een groot voorbeeld van een mooie shop, die je daaronder kan kiezen)
I – Interest: raise customer interest by demonstrating features, advantages, and benefits.
- Het weergeven van de voordelen en de tekst zorgt ervoor dat de interesse gewekt wordt.
D – Desire: convince customers that they want and desire the product or service and that it will satisfy their needs.
- Door de specifieke inrichting van de (mode-)shop + voordelen sluit de shop helemaal op de wensen van de klant aan.
A – Action: lead customers towards taking action and/or purchasing.
- De grote button staat boven de zogenaamde "vouw". En roept op tot actie.
ja veel beter qua kleur! en goed over nagedacht, leuk.
Ik ga het meenemen.
Gr, Pien
Ok, ik zal de andere pagina's ook maken.
Misschien een idee om op jullie "hoofdsite" een soort carrousel te zetten waar alle varianten aan bod komen.

En nog even een woon variant.
Alle templates zijn heel snel aan te passen qua kleur en afbeeldingen etc, dus ik hoor graag uw mening.
Het geheel is in Photoshop ingedeeld d.m.v. een 12 kolommen grid zodat het omzetten naar html zo makkelijk mogelijk gaat.

Een eerste poging van de mode variant.
Elke landingspage heeft zijn eigen:
- kleurenschema
- fotografie
- shop voorbeelden
- eigen icoon
- eigen tekst
De grijze vlakken blijven wel gelijk, zodat de pagina's passen bij starteenwinkel.nl.
Is het de bedoeling dat wanneer mensen klikken op de buttons dat ze dan naar de hoofdsite (starteenwinkel.nl) gaan?
erg leuk concept!
Heeft u verder nog op- of aanmerkingen?
Ik zal sowieso nog een beetje schuiven met de indeling zodat de bezoeker meer getriggerd wordt om actie te ondernemen.
Heeft u misschien ook meer info over de 3 stappen die het proces bevat? Dit zou erg interessant zijn om toe te lichten!
het mag van mij nog wel iets rustiger qua kleur ( meer wit, zie ook nieuwe design). Vind het concept heel leuk om per landingspagina die verschillende kleuren terug te laten komen. Die foto's vind ik ook mooi maar weet niet of dat gaat werken voor speelgoedwinkel, boekenwinkel en sportwinkel maar misschien heb jij daar wat voor bedacht.
De 3 stappen zijn: Basisinstelling, vormgeving en productbeheer.
Bedankt voor de reactie! Ik ga er vanavond mee aan de slag.