Beste opdrachtgever,
Bij deze mijn ontwerp, ik heb ervoor gekozen heel simpel en strak. Het lettertype springt eruit en heb gekozen om de link vet en cursief, mijn idee hierbij is zodra je er met je muis overheen gaat dat hij onderlijnt wordt, daardoor zie je goed dat het een link is.
Verder heb ik in de footer gekozen voor de contactgegevens en een kopje snel naar, dit houdt in dat je hier een aantal links hebt staan naar belangrijke dingen binnen je site die wat extra aandacht verdienen.
Verder nog de social media buttons voor het bedrijf.
Ben benieuwd wat je van het ontwerp vindt.
We Talk Automotive
- Wedstrijd van: Atrado
- Categorie: Webpagina design
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2
Datum start: 24-10-2012
Datum einde: 14-11-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Dag Aarnoo,
Bedankt voor deze inzending. Het logo mocht wat meer verwerkt zijn in het ontwerp van de pagina. de referenties komen wel goed naar voren. De afbeelding is te algemeen. Het gaat hier specifiek over copywriting & vertaling voor de automotive-sector.
Groetjes,
Sarah
De afbeelding is een slider eigenlijk, en kan dus verschillende foto's bevatten en is altijd naar jullie inzicht aan te passen of te veranderen.
Groet,
Arno