Beste Sarah,
Hopelijk valt mijn poging tot succes bij jullie in de smaak. Ik heb de wensen "fris, strak, opvallend, met een duidelijke link naar automotive én taal" visueel zo duidelijk mogelijk geprobeerd te vertalen naar pakkend beeld materiaal.
Persoonlijk vind ik de look and feel zeer geslaagd!
Ik heb 2 versies in 1 bestand geupload waarvan 1 met jullie aangeleverde logo (grijs-tinten), en 1 versie waarin ik het logo iets levendiger heb gemaakt. Het logo qua achtergrond minimaliseren en accentueren met het font en het auto silhouet.
Tevens is er in deze versie gebruik gemaakt van oranje tinten, dit kan natuurlijk ook compleet een andere kleur worden.
Ik wacht jullie reactie af.
Met vriendelijke groet,
Youri
We Talk Automotive
- Wedstrijd van: Atrado
- Categorie: Webpagina design
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2
Datum start: 24-10-2012
Datum einde: 14-11-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Zojuist heb ik nog subtiele banden sporen van af de achterwielen omhoog geimplementeerd. Ziet er erg straks uit, nice details!
Nou kan ik volgens mij niet het design updaten tenzij ik opnieuw deelneem, zie hier incl. banden tracks: http://tiny.cc/eg8hnw
Dag Youri,
Je ontwerp is erg origineel. Bedankt. Door de sporen van de banden toe te voegen, heb je er inderdaad meer dynamiek in aan gebracht. Het oranje in het logo vinden we wat minder. Het grijze logo vinden we beter.
Groetjes,
Sarah