Hierbij mijn voorstel,
Heb ervoor gekozen content/tekst centraal te stellen. En niet direct teveel prijs te geven, pas na enige doorklikken is content volledig bereikbaar. Content is wel prominent aanwezig, omdat me dat wel van belang leek gezien het doel van de website.
Ik heb daarom expliciet niet gekozen voor een grote afleidende foto maar een wat kleinere foto(s) om het geheel toch nog wat aan te kleden.
Verder geprobeerd een fris en opvallend ontwerp neer te zetten wat nog steeds strak oogt. Kleuren pallet is oranje/grijs/wit.
Groet,
Roel
We Talk Automotive
- Wedstrijd van: Atrado
- Categorie: Webpagina design
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2
Datum start: 24-10-2012
Datum einde: 14-11-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Dag Roel,
Tof en strak ontwerp, bedankt. We willen inderdaad niet alle info meteen prijsgeven. Het doet ons wel wat denken aan een brochure van een autohandelaar zelf of zo. Misschien is de link met schrijven en vertalen niet duidelijk genoeg. We twijfelen een beetje...
Groetjes,
Sarah