Geen commentaar
ADVANTURE - "Seeking is finding
- Wedstrijd van: Eddy
- Categorie: Website design
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2
Datum start: 15-03-2012
Datum einde: 08-04-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

De aangepaste lay-out voor mijn inzending.
De focus ligt nu veel meer op de foto's en die heb ik tevens functionaliteit meegegeven in de vorm van een soort 2e menu, waardoor de bezoeker gemakkelijker bij de juiste informatie terecht komt. In de afbeelding (Advanture_v2_mouseOver.jpg) zie je wat er gebeurt als je over de foto heengaat met je muis (de naam van het menu item verschijnt boven de kreet die standaard in de foto staat).
In de vervolgpagina is veel meer ruimte gereserveerd voor tekstuele informatie, formulier e.d.
Ik zie uw reactie tegemoet.
Marco

en de pop up waarin foto's weergegeven kunnen worden

Bijgaand een vervolgpagina
Hoi Marco,
Dank voor je inzending. Ik vind het tweekleurig effect en je design erg speels en open. Het maakt inderdaad erg toegankeljk. Zou je kunnen kijken of er meerdere kleuren te gebruiken zijn? Ik wil kijken wat het effect is. de site is op links gericht omdat rechts een grote van is. Kun je de indeling wat verschuiven? Verras me.
Ons logo mag er meer uitspringen, het valt nu enigszins weg. Misschien een andere achtergrond (zwart of bamboo kleur).
Zou je ook kunnen laten zien wat er gebeurt als je op de menu's klikt.
Er mogen meer foto's naar voren komen op de homepage. Iets teveel graphics op dit moment. We vinden de vintage feel die Billabong heeft op zijn site erg cool met al die foto's.
Edouard
Edouard,
Dank voor je reactie. Ik ga met je opmerkingen aan de slag.

Geachte,
Bijgaand mijn voorstel voor uw website. Ik heb de lay out speels en vrij gelaten en ondanks dat de site eigenlijk maar uit 2 kleuren bestaat is deze toch sfeervol en op de doelgroep gericht.
Ik zie uw reaktie tegemoet.
Met vriendelijke groet
Marco van den Oever