Presentatie website incl. Achtergrond van de Beolab 5.
BANG & OLUFSEN Ton Kuylenburg, beleef de magie!!!
- Wedstrijd van: Mike Brauwers
- Categorie: Website design
- Status: Beëindigd
Datum start: 11-04-2012
Datum einde: 27-04-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Beste Mike,
Hierbij onze tweede inzending met wijzigingen.
We presenteren twee concepten waar een eventueel tekstblok kan staan. Bij beide concepten hebben we ook even het circulerend blok weggehaald, zodat je kan zien wat het met de pagina doet. Ons advies is om het te laten staan; de website wordt weliswaar iets drukker, maar daarentegen realiseert de bezoeker (potentiële klant) direct wat voor website het is.
Mocht je nog meer of het anders willen zien, we horen het graag.
Groet,
Thijs van der Heide
INNOVAD

Beste Mike,
Hierbij onze tweede inzending met wijzigingen.
We presenteren twee concepten waar een eventueel tekstblok kan staan. Bij beide concepten hebben we ook even het circulerend blok weggehaald, zodat je kan zien wat het met de pagina doet. Ons advies is om het te laten staan; de website wordt weliswaar iets drukker, maar daarentegen realiseert de bezoeker (potentiële klant) direct wat voor website het is.
Mocht je nog meer of het anders willen zien, we horen het graag.
Groet,
Thijs van der Heide
INNOVAD

Beste,
Hierbij onze inzending van twee concepten.
De strakke en moderne aspecten geborgen in de door uw verkochte producten is
het inspiratiebron geweest voor deze twee ontwerpen. Strakke lijnen, duidelijke navigatie, geen rompslomp.
In het ontwerp (in de dikke witte balk) een circulerend overzicht van producten.
Bij een positieve reactie maken met eventueel commentaar ontwerpen wij graag
een conceptvervolg op de inhoudspagina's (Producten, Service & TD, Partners, etc.)
Met vriendelijke groet,
Thijs van der Heide
INNOVAD
Beste Thijs, allereerst mijn complimenten voor het concept.
Het concept ziet er eenvoudig en rustig uit maar toch compleet en dat is precies wat we zoeken. Ik ben nog even met mezelf in conclaaf welke van de twee concepten het mooist en gebruiksvriendelijk zijn voor zowel de klant als onszelf.
De twijfel zit hem dan met name in de circulerende balk.
Voor het gemak noem ik ze even hem of haar: bij hem is het gevaar misschien dat je over de balk heen kijkt (alsof het er niet meer bij hoort). maar misschien is dit op te lossen door er een zwarte lijn naast te plaatsen? de template van "haar" spreekt mij het meeste aan, echter heb ik geen idee hoe je invulling geeft aan eventuele teksten in combinatie met foto's van producten op volgende pagina's etc.
Wellicht dat jij hierin een adviserende rol kan spelen.
Verder ben ik ook benieuwd hoe de site eruit ziet wanneer je een andere foto neemt met producten die up to date zijn. foto's die bv op google te vinden zijn onder de namen beoLab 11, beovision 10 etc... voor het concept is de foto op zich niet zo belangrijk, maar voor ons in gebruiksvriendelijkheid is het dit uiteraard wel. want ik neem aan dat de menustructuren niet te veranderen zijn.
Ik kijk uit naar je reactie,
Met vriendelijke groet,
Mike Brauwers
Goedenavond Mike,
Bedankt voor je snelle (en positieve) reactie. Goed om te horen, dit werkt erg motiverend!
"Haar" template is ook favoriet bij ons. Wij zullen hier verder op borduren. In onze volgende inzending zul je i.p.v. de vrouw een productfoto zien. En we laten een voorbeeld zien van een infopagina (met teksten in combinatie met foto's).
Samenvattend, we gaan weer ons best voor je doen.
Met vriendelijke groet,
Thijs van der Heide
INNOVAD

Beste,
Hierbij onze inzending van twee concepten.
De strakke en moderne aspecten geborgen in de door uw verkochte producten is
het inspiratiebron geweest voor deze twee ontwerpen. Strakke lijnen, duidelijke navigatie, geen rompslomp.
In het ontwerp (in de dikke witte balk) een circulerend overzicht van producten.
Bij een positieve reactie maken met eventueel commentaar ontwerpen wij graag
een conceptvervolg op de inhoudspagina's (Producten, Service & TD, Partners, etc.)
Met vriendelijke groet,
Thijs van der Heide
INNOVAD