BANG & OLUFSEN Ton Kuylenburg, beleef de magie!!!
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: Mike Brauwers
- Categorie: Website design
- Totaal budget: € 800.00
- Datum start : 11-04-2012 22:17
- Datum einde : 27-04-2012 22:13
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpgTiff
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 22
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Wij willen een nieuwe website (template) die voldoet aan de eisen en wensen van deze tijd. Wij willen een website met een link naar:
- een gebruiksvriendelijke webshop bij voorkeur te koppelen aan shoptrader (maar niet de template van shoptrader)
- facbookpagina
- twitterpagina
- bel me terug knop ( met keuzeplicht uit welk filliaal)
- aanvraag handleiding (na achterlaten benodigde gegevens)
- contactpagina; al dan niet verborgen functie zodat je via een qr code per filiaal de contact gegevens via een visitekaartje kan scannen.
- home pagina, eventueel voorzien van nieuws of twitter/Facebook info
- producten pagina
- second life pagina
- Service en TD pagina
- vacature pagina , die pas in beeld komt als er een vacature is.
- online ton kuylenburg magazine / aanvraag b&o catalogus (pas na het achterlaten van gegevens)
- aan/af melden nieuwsbrief
- partners pagina
We begrijpen dat bovenstaande een hele uitdaging is, en zeker omdat we dit alles in een rustige strakke moderne mooi uitziende perfecte website/template willen herbergen. Daarnaast is het belangrijk dat wij zelf foto's , teksten etc kunnen aanpassen.
Bedrijfsomschrijving:
Beste designer, ons bedrijf verkoopt, levert en installeert audio video apparatuur van het Deense topmerk BANG & OLUFSEN, deze apparatuur staat bekend voor haar ongeëvenaarde technologie, design en unieke vormgeving. Daarnaast bieden wij onze dienstverlening uit, door de klanten een service te bieden op het technische gedeelte van de installatie. Zo hebben wij eigen monteurs in dienst die allen de nodige parate kennis in huis hebben op gebied van servies, onderhoud en reparaties.
Bij deze nodig ik u uit om een kijkje te nemen op onze website en de wereld van BANG & OLUFSEN - Ton Kuylenburg te ervaren. Onze producten staan immers voor een stukje magie, www.kuylenburg.nl
Doelgroep:
Onze doelgroep is in de breedste zin van het woord te vinden. De gebruikelijke leeftijden verschillen van 35 jaar tot 80 jaar en +. BANG & OLUFSEN heeft een reputatie duur te zijn, ook hierin vinden wij klanten terug in de breedste zin van het woord. Uiteindelijk kiest de klant (in combinatie met zijn/haar budget) voor kwaliteit, stabiliteit... Een klant kiest voor BANG & OLUFSEN omdat deze vaak een magische troef achter de hand heeft.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Wij zullen zelf zorgen voor teksten en fotomaterialen, uiteraard zijn er vele zaken te vinden op onze huidige website www.kuylenburg.nl of via Google let op wij willen GEEN kopie van onze huidige website.
Must haves zijn uiteraard de bedrijfsnaam BANG & OLUFSEN - Ton Kuylenburg, B&O logo, contact info van beide vestigingen.
De site moet gebruiksvriendelijke rust uitstralen, eenvoud met een chique tint.
innovad
-
-
Toelichting van de designer innovad:
Presentatie website incl. Achtergrond van de Beolab 5.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer innovad:
Beste Mike,
Hierbij onze tweede inzending met wijzigingen.
We presenteren twee concepten waar een eventueel tekstblok kan staan. Bij beide concepten hebben we ook even het circulerend blok weggehaald, zodat je kan zien wat het met de pagina doet. Ons advies is om het te laten staan; de website wordt weliswaar iets drukker, maar daarentegen realiseert de bezoeker (potentiële klant) direct wat voor website het is.
Mocht je nog meer of het anders willen zien, we horen het graag.
Groet,
Thijs van der Heide
INNOVAD
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer innovad:
Beste Mike,
Hierbij onze tweede inzending met wijzigingen.
We presenteren twee concepten waar een eventueel tekstblok kan staan. Bij beide concepten hebben we ook even het circulerend blok weggehaald, zodat je kan zien wat het met de pagina doet. Ons advies is om het te laten staan; de website wordt weliswaar iets drukker, maar daarentegen realiseert de bezoeker (potentiële klant) direct wat voor website het is.
Mocht je nog meer of het anders willen zien, we horen het graag.
Groet,
Thijs van der Heide
INNOVAD
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer innovad:
Beste,
Hierbij onze inzending van twee concepten.
De strakke en moderne aspecten geborgen in de door uw verkochte producten is
het inspiratiebron geweest voor deze twee ontwerpen. Strakke lijnen, duidelijke navigatie, geen rompslomp.
In het ontwerp (in de dikke witte balk) een circulerend overzicht van producten.
Bij een positieve reactie maken met eventueel commentaar ontwerpen wij graag
een conceptvervolg op de inhoudspagina's (Producten, Service & TD, Partners, etc.)
Met vriendelijke groet,
Thijs van der Heide
INNOVAD
-
Mike Brauwers zegt :
Beste Thijs, allereerst mijn complimenten voor het concept.
Het concept ziet er eenvoudig en rustig uit maar toch compleet en dat is precies wat we zoeken. Ik ben nog even met mezelf in conclaaf welke van de twee concepten het mooist en gebruiksvriendelijk zijn voor zowel de klant als onszelf.
De twijfel zit hem dan met name in de circulerende balk.
Voor het gemak noem ik ze even hem of haar: bij hem is het gevaar misschien dat je over de balk heen kijkt (alsof het er niet meer bij hoort). maar misschien is dit op te lossen door er een zwarte lijn naast te plaatsen? de template van "haar" spreekt mij het meeste aan, echter heb ik geen idee hoe je invulling geeft aan eventuele teksten in combinatie met foto's van producten op volgende pagina's etc.
Wellicht dat jij hierin een adviserende rol kan spelen.
Verder ben ik ook benieuwd hoe de site eruit ziet wanneer je een andere foto neemt met producten die up to date zijn. foto's die bv op google te vinden zijn onder de namen beoLab 11, beovision 10 etc... voor het concept is de foto op zich niet zo belangrijk, maar voor ons in gebruiksvriendelijkheid is het dit uiteraard wel. want ik neem aan dat de menustructuren niet te veranderen zijn.
Ik kijk uit naar je reactie,
Met vriendelijke groet,
Mike Brauwers -
innovad zegt
Goedenavond Mike,
Bedankt voor je snelle (en positieve) reactie. Goed om te horen, dit werkt erg motiverend!
"Haar" template is ook favoriet bij ons. Wij zullen hier verder op borduren. In onze volgende inzending zul je i.p.v. de vrouw een productfoto zien. En we laten een voorbeeld zien van een infopagina (met teksten in combinatie met foto's).
Samenvattend, we gaan weer ons best voor je doen.
Met vriendelijke groet,
Thijs van der Heide
INNOVAD
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer innovad:
Beste,
Hierbij onze inzending van twee concepten.
De strakke en moderne aspecten geborgen in de door uw verkochte producten is
het inspiratiebron geweest voor deze twee ontwerpen. Strakke lijnen, duidelijke navigatie, geen rompslomp.
In het ontwerp (in de dikke witte balk) een circulerend overzicht van producten.
Bij een positieve reactie maken met eventueel commentaar ontwerpen wij graag
een conceptvervolg op de inhoudspagina's (Producten, Service & TD, Partners, etc.)
Met vriendelijke groet,
Thijs van der Heide
INNOVAD
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-