Buiten zitten optimaforma

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: a.idema@hetnet.nl
  • Categorie: Website design
  • Totaal budget: € 450.00
  • Datum start : 22-11-2010 21:02
  • Datum einde : 03-12-2010 21:02
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 17
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

een strakke technische design website waarbij het product er uitspringt, een website die niet afleid maar uitnodigt tot meer

Bedrijfsomschrijving:

Buiten zitten zoals binnen, uw woonkamer buiten, gespecialiseerd in luxe design lounge meubelen die altijd buiten kunnen staan, geen gesleep met kussens of afdekken met hoezen, leverbaar in 350 kleuren en dat in 2 weken

Doelgroep:

Mensen die kwaliteit en design waarderen

Kleuren, favoriete logo's, must haves

geen voorkeur maar technisch strak , logo volgt andere contest

Upshot
  • Website design # 8204 voor Buiten zitten optimaforma wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Upshot:

      Beste Arnoud,

      Ik heb geprobeerd om al je wensen te verwerken in een strakke website. Je kan er hier een screenshot van terugvinden.

      Graag geef ik ook even toelichting bij het ontwerp.

      WELKOMPAGINA:
      - Deze legt aandacht op 1 schermgrote foto waarin je de sfeer van je producten kan vastleggen. Daardoor is het voor de bezoeker meteen duidelijk waarvoor je staat.
      - Het navigatiemenu bovenaan is interactief. Dit wil zeggen dat wanneer je over een box gaat met je muis, deze helemaal wit wordt en de tekst zwart.
      - Onderaan de pagina is er ruimte voorzien (niet op de screenshot aanwezig) voor een grafisch interessante verwijzing naar de sociale media: Facebook, Twitter, LinkedIn, etc.
      - Ik heb bewust gekozen om met zwart/wit te werken omdat je jouw producten profileert als design en lounge. Bovendien zijn zwart en wit dé nieuwe modekleuren!

      PAGINA MET TEKST:
      - Hier is ruimte om je website op te vullen. Alle tekstuele informatie die je kwijt wil, kunnen we in een dergelijke opmaak gaan gieten. Persoonlijk zou ik wel niet te veel tekst online zetten omdat je absoluut de aandacht wil behouden op je producten.
      - Centraal op elke pagina heb ik ook een "diavoorstelling" van zes foto's. Hier kan je alle richtingen mee uit. Je kan er speciale aanbiedingen in zetten of je kan zoals ik op de screenshot heb gedaan er een etalage van maken met enkele meubels. Ook dit deel is interactief. De foto schuift helemaal open als je er met je muis op gaat staan. Wanneer dat niet het geval is, krijg je zes even brede banden.

      ALGEMEEN:
      - Als je toch graag wat meer kleur had verwerkt in de website dan kunnen we eventueel het menu zodanig gaan bewerken dat hier een kleurenschema komt in te zitten. Je levert je producten in een zeer groot gamma aan kleuren: Waarom niet alle basiskleuren toewijzen? Of je kan er voor kiezen om één bepaalde kleuren in verschillende gradaties weer te geven en zo misschien aansluiting te vinden bij je huisstijl...

      Kortom: nog mogelijkheden zat!

      Met vriendelijke groet,
      Bart

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network