Een nieuw webontwerp voor een bijzondere organisatie met artistieke ontwerpen van kazen.

Datum start: 27-07-2014

Datum einde: 03-08-2014

Totaal budget: € 499.00
Nieuwste inzending
Book cover
MickC

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Het is een website waar bezoekers kazen kunnen bestellen met een custom-made-art opdruk of een custom-made-design opdruk. Er zit een significant verschil in custom-made-art en custom-made-design kazen. De custom-made-art kazen hebben allen een hoog artistieke benadering, het is een zekere grafische kunst gecombineerd met kaas maken. De custom-made-design zijn alle daagse ontwerpen als in een quote van Steven Jobs, of een foto van je familie enzovoort. Om het onderscheid duidelijk te maken tussen de twee heb ik voor het gemak andere termen gebruikt voor de productgroepen waar de focus op komt te liggen “Design op maat” (=>custom-made-art) en “Ook mooi” (=>custom-made-design).

De kazen worden onder andere door bedrijven in grote hoeveelheden afgenomen als relatiegeschenken voor hun klanten.

Het aangeleverde interactieontwerp is niet iets wat strak nageleefd hoeft te worden en dient slechts als een richtlijn van de gestelde eisen en/of wensen van de opdrachtgever.



Bedrijfsomschrijving


Doelgroep


Voornamelijk bedrijven die investeren in relatiegeschenken maar ook voor particulieren is het toegankelijk.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Overzicht van specificaties ontwerp:
- Showcase van de producten.
- Gebruiksvriendelijke navigatiestructuur ontwerpen.
- Nadruk op de drie productgroepen zijn: 1. Onze top designs, 2. Design op maat, 3. Ook mooi
- Gemakkelijk door kunnen navigeren naar de producten vanaf productpagina “Onze top designs” naar productpagina “Design op maat” en/of “Ook mooi” en vice versa.
- Duidelijke call-2-actions naar contact gegevens vanaf productpagina.
- Pagina’s met prioriteit zijn Echt & Eerlijk, de 3 productgroepen (hierboven genoemd).
- Geoptimaliseerd ontwerp die responsive proof is.
- Focus op visueel.
- Vier Templates
(1. Homepagina, 2. Product showcase, 3. Tekstpagina, 4. Nieuwspagina).
- Lettertypes zijn niet definitief.
- Twee halve kaasjes uit de pdf zijn geen must.
- Oppassen dat het niet te fancy wordt.
- Geen ecommerce optie en ook worden er geen prijzen getoond.

Designer: MickC MickC
website_design-mickc-BpDgjD3w

MickCMickC

Beste,

Hierbij onze inzending.

Zie hier voor de hd previews:
https://symu.co/ajqzyj
https://symu.co/ajqzyj.macbook

Gr, Mick

HetOntwerpHetOntwerp

Wij zijn belazerd, zie mijn ontwerp.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.