Beste Peter,
Hierbij nogmaals een ontwerpvoorstel voor Personal Link.
Ik heb ditmaal de lay-out veranderd zodat de pagina makkelijker en duidelijker in te delen valt.
Ook heb ik om een beeld te creëren 3 voorbeelden gegeven.
Home:
Aan de linkerkant blijft het vaste menu met de simpele zoek- en inlogfunctie. In het midden valt een gewenste tekst te plaatsen o.i.d. (vrije invulling). Via ‘direct inschrijven’ komen de gebruikers op een aparte site waar een formulier ingevuld kan worden. Door op ‘Opdrachtgevers, ZZP’ers of Kandidaten te klikken komt men de pagina uit die hieraan gerelateerd is.
Zoekresultaten:
Na het invoeren van een zoek opdracht komt men op deze pagina. Mensen gerelateerd aan de zoekopdracht worden hierop weergeven met een korte toelichting van naam, leeftijd en functie. Bovenaan wordt weergeven hoeveel resultaten er zijn (1/4 pagina’s) en onderaan valt door de pagina’s heen te bladeren. Uiteraard wanneer men op een volgende pagina komt, verschijnt er ook en optie om terug te bladeren.
Profiel:
Snelle opbouw hiervan gemaakt, valt volledig aan te passen en uit te breiden. De profielpagina van iemand weergeeft een kort overzicht over hem of haar. Cv is te bekijken in PDF of DOC. Onderaan is de balk ‘Uitgelicht/Nieuws’ ditmaal vervangen door Suggesties waar snel andere profielen aan te klikken zijn. Ook kan uiteraard bovenaan terug geklikt worden naar de zoekresultaten pagina.
Ik ben benieuwd naar je reactie
Met vriendelijke groet,
Egbert Markerink
Een startende personeelsbemiddelaar met grote dromen (Deel twee!)
- Wedstrijd van: phonkoop
- Categorie: Website design
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 12-02-2011
Datum einde: 12-03-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Beste Peter,
Ondanks het feit dat er al diverse presentaties zijn aangeleverd waarop door jou zeer positief is gereageerd, wil ik toch nog een ontwerpvoorstel leveren.
De pagina weergeeft een simpele indeling, welke zonder te scrollen volledig bereikbaar is. Ik heb er voor gekozen het design redelijk compact te houden en gestructureerd te werk te gaan, zodat de pagina’s van kandidaten, opdrachtgevers etc. makkelijk indeelbaar zijn en er eventueel veel informatie op kan worden gezet indien nodig (Zodra er doorgeklikt wordt naar een andere pagina dan de ‘home’ pagina, verdwijnt de onderste kop ‘uitgelicht / nieuws’ en wordt er dus extra ruimte gecreëerd voor overige/belangrijkere informatie).
Tussen ‘Uitgelicht’ en ‘Nieuws’ kan gekozen worden door één van de twee aan te klikken.
Het idee achter de foto’s die bovenaan te zien zijn (Opdrachtgevers, ZZP’ers en Kandidaten) is dat de foto welke wordt aangeklikt voor het weergeven van de desbetreffende pagina kleur krijgt met de blauwe letters erboven, terwijl de andere twee foto’s zwart wit kleuren en de tekst erboven grijs wordt. In dit geval zitten we op de ZZP’ers pagina (zoals in de onderste balk te zien is).
Alle foto’s, kleuren, lettertypen en indelingen zijn uiteraard volledig aanpasbaar naar eigen wens.
De gebruikte foto’s zijn volledig gedekt en hoeven dus niet meer achteraf aangekocht te worden.
Ik zie je feedback graag tegemoet (ondanks het feit dat je misschien al een definitieve keuze hebt gemaakt).
Met vriendelijke groet,
Egbert Markerink