Geen commentaar
Hoe moet een actuele modewinkel zich online laten zien? Laat het maar zien !
- Wedstrijd van: lodewijkmode
- Categorie: Website design
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 25-10-2012
Datum einde: 26-11-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


In deze opzet is er voor gekozen om een andere opzet. Zoals voor alle ontwerpen geldt, is ook dit ontwerp een mockup.
Bovenaan treft u het menu aan met daaronder de verschillende productgroepen.
De grote foto van de winkel is een slider of er kan een walk-trough door de winkel worden gemaakt. Daaronder treft u een tweetal afbeeldingen waarin bijvoorbeeld de laatste trends kunnen worden gepresenteerd.
Tot slot de presentatie van de personal shoppers en het team.
Aan de rechterkant is facebook geïntegreerd met daar twee acties gepresenteerd.
In de witte balk is een optie om je te abonneren op de nieuwsbrief.

Bijgaand ontvangt u de inzending voor een nieuwe homepage.
In de opzet is bewust gekozen voor een rustige uitstraling, zodat de klant overzichtelijk kan kiezen.
Als eerste hebben we gekozen voor een grote slider waarmee de acties en de laatste trends mee naar voren gebracht kunnen worden. Ook de gehele pagina kan in kleur worden aangepast aan de laatste trends en/of seizoenen. Door regelmatig te vernieuwen zullen klanten vaker een bezoekje op de site brengen en verleid worden.
Om in te zoemen op de productgroepen zijn de vier buttons onderin aangebracht.
Voor de presentatie van de winkel en het personeel kan volgens ons het beste gekozen worden voor een film. Reden hiervoor is dat er goed kan worden ingezoomd op de verschillende stylen die Lodewijk in huis heeft. Maar er kan ook goed duidelijk gemaakt worden dat elke leeftijdscategorie (20 - 80 jaar) kan slagen bij Lodewijk.
Eveneens biedt film een uitstekende mogelijkheid om de expertise van de medewerkers te presenteren.
De film is nu opgenomen onderin, maar kan ook in de slider worden getoond.
Social media links zijn ook opgenomen in de pagina. Op vervolgpagina's kan er gekozen worden om content uit deze media op de pagina op te nemen.