Nostalgie, ambacht, overzichtelijk & strak dat zijn vooral de punten die ik terug heb laten komen in mijn ontwerp. Door het terug laten komen van de kleuren groen, zwart en bruin in combinatie met grote foto's (bijv. waarop er gewerkt wordt) wordt subtiel de link met milieu, duurzaamheid & ambacht gelegd.
De grote foto op de homepagina (beeldvullend) is meteen een eyecatcher. Het idee is om hier een slideshow van te maken zodat de klant al meteen een sfeerimpressie van het bedrijf krijgt.
Mocht je vragen, feedback of toch iets compleet anders willen zien dan hoor ik dit graag.
Hartelijke groeten.
Hout van Hout
- Wedstrijd van: Hout van Hout
- Categorie: Website design
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 28-02-2016
Datum einde: 19-03-2016
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste Sarissa, bedankt voor je ontwerp. Op dit moment hoort je niet bij de top 3