Even een woordje uitleg:
Bij home pagina boven aan met de fullscreen foto als achtergrond: als je op meer info klikt scrollt de pagina naar onder naar bijvoorbeeld 'projecten' of 'team' (deze keuze is aan u).
Bij projecten zie je een dia die van foto (en bijschrift) om de zoveel seconde veranderd. De bezoeker kan hier zelf ook door scrollen door op de pijltjes te klikken.
Bij 'te huur' wist ik niet goed wat de content zou zijn dus dat heb ik even open gelaten.
De detailpagina's (bij meer info en meer projecten bijvoorbeeld) maak ik pas als mijn inzending wint. Dit zou anders te veel tijd in beslag nemen.
Ik sta open voor feedback en wil gerust nog wat aanpassingen naar uw wens doen.
ps. de kwaliteit in het echt is beter natuurlijk, maar Brandsupply werkt met een maximum upload grote, waardoor ik mijn afbeelding size serieus heb moeten verkleinen.
Hopelijk vind je dit design wat.
Met vriendelijke groeten,
Manuel
Nieuwe website voor vastgoed ontwikkelingsbedrijf
- Wedstrijd van: WimtheYoung
- Categorie: Website design
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 22-10-2016
Datum einde: 25-10-2016
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

