Beste T. Vandenbussche,
Zoals het u waarschijnlijk al is opgevallen lijkt mijn ontwerp op niets wat u al gezien heeft of misschien in gedachten had.
Ik heb huidige website een paar keer grondig bekeken en had een aantal conclusies:
-Het is zeer onduidelijk wat de diensten nou zijn en welke stappen genomen moeten worden
-Veel informatie is dubbel en vrijwel onnodig om mensen duidelijk te maken waar de dienst om gaat
-De zwarte achtergrond met witte tekst maakt het bijna onmogelijk om meer als 3 zinnen te willen lezen.
-Door al dat zwart en slechte foto’s komen jullie “duister” over.
Ik heb bij mijn ontwerp de 3 belangrijkste diensten genomen en deze het hoofd van de website gemaakt. Bezoekers kunnen meteen zien wat ze moeten doen om hun product te beveiligen en hoe dat dan werkt. Als ze klikken op de dienst die ze willen gebruiken krijgen ze pas alle informatie. De header klapt dan uit en zal over de andere 2 verschuiven. Bij de webshop adviseer ik dat de filmpjes vrijwel direct zichtbaar zijn. Als je daarnaar kijkt zie je hoe gemakkelijk jullie product is en brengt mensen op ideeën.
Ik hoop dat u hiermee een ander perspectief ten opzichte van de indeling krijgt en ziet dat dit ook onderscheidend is van andere websites.
Hopend u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben zie ik uw reactie graag tegemoet.
Mvg, Cynthia Oegema
Re-design voor unieke site: gericht op beveiligen en retourneren van gestolen, gevonden en verloren eigendommen
- Wedstrijd van: bl
- Categorie: Website design
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 02-09-2012
Datum einde: 14-10-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Goedendag Cynthia,
Het is zeker een ander perspectief en ook leuk dat je zo creatief bent, maar dit voorstel is ons iets te creatief.
Met name de zoekfunctie die erg belangrijk is zie ik niet hierin verwerkt, en deze zou ook op elke pagina toegankelijk moeten zijn.
ook willen we graag een consequente indeling van de header en footer zoals in de omschrijving beschreven zodat beide ook op elke pagina hetzelfde zijn.
Misschien als ik het zou kunnen zien hoe dta openklappen werkt dat ik er anders over zou denken maar op dit moment zie ik niet dat dit ons nieuwe design gaat worden.
Wel vind ik het leuk dat je inderdaad de site goede hebt bekeken en daar de hoofdfuncties hebt uit genomen.
En met de overige punten zoals dubbele informatie om hetzelfde duidelijk te maken en wat we nu precies doen , daar ben ik het volledig mee eens daarom ook deze wedstrijd.
ik hoop dat u misschien nog een nieuw concept kan insturen en anders nogmaals bedankt voor de genomen moeite en tijd.
Met vriendelijke groet