Redesign voor website met shop
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: luzente
- Categorie: Website design
- Totaal budget: € 220.00
- Datum start : 23-05-2011 15:05
- Datum einde : 03-06-2011 12:20
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: psd,ai,
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 10
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
De nieuwe Authentique Mignon is jong en energiek, houdt van mooie, unieke en luxe producten, is trendy en
vrouwelijk maar ook stoer. Zij is betrouwbaar, zelfverzekerd, succesvol, weet wat ze wil en staat midden in het leven. Authentique Mignon geeft rust, met haar producten en adviezen, een THUIS. Het redesign van de website moet dan ook een warm gevoel van rust geven die je hebt als je thuis komt. Wat we graag terug zien in het ontwerp is: rust, een onderscheid en samenkomst van de winkel en de advies kant, vrouwelijk maar stoer. Je kunt gebruik maken van de structuur en de huidige elementen op de website, eventuele aanvullingen daarop zijn natuurlijk welkom. Extra elementen die we in ieder geval graag zien op de homepage zijn: inschrijving nieuwbrief en tell-a-friend.
Deliverables: redesign van de homepage, vervolgpagina, productoverzicht en productpagina.
NB. eventuele nieuwe creatieve ideeën zijn natuurlijk altijd welkom, maar probeer dan wel in ieder 1 ontwerp toe te voegen die dichtbij de huidige huisstijl blijft. Daarnaast moet er rekening gehouden worden met de mogelijkheden die mijnwebwinkel.nl biedt, omdat daar nu voorlopig nog mee gewerkt gaat worden.
Bedrijfsomschrijving:
Authentique Mignon, dat echt mooi betekent, is een bedrijf dat interieur styling adviezen geeft, maar daarnaast ook een online woonwinkel heeft. Een unieke combinatie! Je kunt bij Authentique Mignon terecht voor professionele interieuradviezen en workshops. En in de webshop vind je interieur producten en accessoires voor jezelf, je thuis en je kids! AM verkoopt onder andere de merken HK Living, Peacock Collection, Ottomania, Babies and Butterflies, Cindysign en Moga Moga.
Meer informatie op www.authentiquemignon.nl
Doelgroep:
Authentique Mignon richt zich op zelfverzekerde vrouwen, 25+, met een modaal of iets boven modaal inkomen. Zij houden trends bij, en zijn op zoek naar mooie en unieke producten van goede kwaliteit. Zij werken hard, dus willen thuis komen waar ze rust vinden en geborgenheid.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
In de bijgevoegde bestanden vind je het logo, en belangrijke elementen die we graag terug zien.
Daarnaast zijn de kleuren uit huisstijl:
- Grijs: RGB (204,204,294)
- Roze: RGB (150,12,58)
Daarnaast zoeken we naast deze kleuren ook een frisse kleur als extra ondersteuning, en die wat meer kleur toevoegt aan de huisstijl. OP de huidige website gebruiken we een turkoois, maar dat hoeft niet perse. Wel moet met een frisse kleur zijn (geen primaire) die het geheel wat opfleurt.
Sander Vissers
-
-
Toelichting van de designer Sander Vissers:
en de layout voor de webshop (en tevens vervolgpagina's reguliere site,
Groeten Sander -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Sander Vissers:
Beste Dana,
zoals aangekondigd stuur ik hierbij mijn ontwerpen in. Ook ik heb, net als Epic, het logo even een opfrisbeurt gegeven.(eventueel kan het oude logo altijd nog gebruikt worden indien gewenst) Ik heb ervoor gekozen om op de homepage gebruik te maken van grote foto's die een exclusieve sfeer neerzetten. De drie foto's onderin visualiseren drie belangrijke aspecten van de site, waardoor daar de aandacht op gelegd wordt. Een ervan is natuurlijk de webshop, maar ook het portfolio en het interieuradvies leken mij belangrijke punten. (foto's onderin kunnen wellicht nog vervangen worden door eigen exemplaren, de huidige zijn ter illustratie)
De webshop (en tevens alle vervolgpagina's van de reguliere site) kunnen worden verwerkt in de tweede pagina. De site is bewust heel erg licht gehouden, omdat dit dan niet afleidt van de producten. Het is erg overzichtelijk en zorgt voor een stijlvolle en frisse afwerking. de foto in de header draagt bij aan een warme en persoonlijke afwerking.
Ik ben erg benieuwd wat je er van vindt,
Groeten Sander Vissers -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-