Autonomic zoekt 'HET' design voor 'de' nieuwe website
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: Autonomic
- Categorie: Website design
- Totaal budget: € 1,010.10
- Datum start : 07-08-2012 11:31
- Datum einde : 07-09-2012 11:21
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,psd,
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 17
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Conform de bijlage, 4 pagina's, moet de opzet van de website zijn. Tevens de nieuwe huisstijl en een persoonlijke foto. 1000 pixels breed (exact 1000 pixels) en standaard webfonts is een noodzaak.
Bedrijfsomschrijving:
Autonomic is een bedrijf van zeer ervaren SAP techneuten. Deze mensen werken op locatie bij
grote opdrachtgevers aan de techniek op het pakket SAP te verbeteren en optimaliseren.
De kernwaarde van Autonomic is Super Specialisten. De leeftijd ligt, voor een IT bedrijf, hoog. Alle
medewerkers zijn tussen de 35 en 55 jaar en hebben allemaal minimaal 8 jaar ervaring in het
vakgebied. De ervaring en de focus van Autonomic is hun onderscheidende vermogen. De
belangrijkste onderscheidende kernwaarde die naar voren moet komen is Super Specialisten.
De andere kernwaarden van Autonomic zijn:
Flexibel – Autonomic kent een zeer flexibel beloningsmodel waar de medewerkers een groot deel
van de opbrengsten zelf krijgen en geheel zelf mogen bepalen wat ze hiermee doen. De
medewerkers kunnen in dit model geheel hun eigen auto bepalen, zelf bepalen welke opleidingen
op trainingen ze willen doen en zelf ook bepalen welke opdrachten ze wel of niet aannemen.
Betrouwbaar – In de snelle wereld van de IT is Autonomic een zeer robuust en betrouwbaar bedrijf.
Niet saai, maar sinds de oprichting in 2006 is het eigenlijk kommen en kwel geweest in de
economie en de IT en ze bestaan nog steeds. Ze doen geen gekke dingen, ze groeien niet sneller dan
ze aankunnen en ze bouwen gestaag door aan hun organisatie. Ook zijn ze zeer betrouwbaar naar de
klant toe, ze leveren als ze beloven te leveren en doordat ze zeer ervaren specialisten leveren is de
kwaliteit ook erg betrouwbaar.
Team – Ondanks dat de medewerkers elkaar niet veel zien en vooral op locatie zitten, is het een echt
team. Men gaat regelmatig met elkaar op pad. Er zijn veel bedrijfsuitjes en die worden erg
gewaardeerd. Ongeveer de helft van de medewerkers noemt als eerste het woord 'gezellig' als ze aan
Autonomic denken.
Doelgroep:
De doelgroep is tweeledig: ten eerste (nieuwe) klanten en ten tweede de mogelijk nieuwe
medewerkers.
De klanten zijn IT managers van grote bedrijven. De nieuwe medewerkers zijn ervaren IT'ers (denk
in de leeftijd 35+). In beide gevallen dus niet de jongeren.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Bijgaand het nieuwe logo/ huisstijl, het framewerk en een foto
Duncan Baumbach
-
-
Toelichting van de designer Duncan Baumbach:
Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn voorstel, deze wilde ik zakelijk, overzichtelijk en ruimtelijk houden conform de huisstijl.
De breedte van de website heb ik 6 pixels korter gehouden, op deze manier is er ruimte voor een scrollbar. Mocht dit niet nodig zijn, kan ik het ontwerp aanpassen.
Met vriendelijke groet,
Duncan Baumbach
www.cap-amsterdam.nl -
Autonomic zegt :
Beste Duncan,
Het komt ons iets te eenvoudig over, niet echt onderscheidend als ik eerlijk ben. Het logo komt nergens terug, de flexibiliteit van de organisatie. Sorry, het is niet wat wij zoeken. -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-