Spiegelgroep

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: Spiegelgroep
  • Categorie: Website design
  • Totaal budget: € 550.00
  • Datum start : 15-06-2011 18:06
  • Datum einde : 15-07-2011 18:06
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 23
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Verder ter kennisgeving. Primair willen wij de online methode in de markt zetten. In Nederland zijn er maar een paar partijen die deze vorm aanbieden, veelal bijprodukten. Wij willen de online methode primair neerzetten. Voordelen zijn dat er geen machtsspelletjes mogelijk zijn, het is aanmerkelijk goedkoper en er kan waar dan ook op welk uur dan ook worden deelgenomen. Vertrouwelijkheid en kwaliteit gewaarborgd.

Bedrijfsomschrijving:

Ontwerp een volledige website.
Wie zijn wij:
Spiegelgroep cv is een nieuw bedrijf. De dienstverlening bestaat uit het bemiddelen bij conflicten. In Nederland worden steeds meer conflicten opgelost met behulp van een Mediator. Daar waar voorheen de gang naar de rechter de enige manier was om uiteindelijk een conflict op te lossen wordt steeds meer gebruik gemaakt maar deze specialist.
Waarom doet men dat?
1. Goedkoper, in plaats van ieder zijn of haar advocaat en een steeds duurder wordende rechtsgang wordt gekozen voor één procesbegeleider. Één conflictbemiddelaar die door beiden betaald, helpt om gezamelijke belangen naar een bevredigend resultaat te brengen. Kernwoorden daarbij zijn vrijwilligheid, vertrouwelijkheid, zelfbeschikking en deskundigheid
2. Toekomstgericht, een gerechtelijke uitspraak lost het conflict niet op. Er zijn winnaars en verliezers, maar je blijft vader en moeder, het blijft je beste klant of leverancier, het blijft je baas. Hoe dan verder? Een mediator is gericht op gezamelijke belangen en zal juist dit soort zaken strak op het netvlies houden.
3. Tijdsduur van het conflict, Het gehele proces duurt aanmerkelijk korter dan de formele rechtsgang. Dit betekent minder verdriet, ergernis, en minder declarabele uren.
De mediator(s) zelf zijn NMI registermediators. Dit betekent kwaliteit, een transparante urenregistratie, klacht en tuchtrecht en permanente educatie.
Het dienstenpakket:
Wij bemiddelen op drie terreinen.
1. Algemene Conflicten, denk aan zakelijke problemen met een leverancier of klant. Denk aan conflicten met de gemeente over een vergunning of WOZ-waarde.
2. Familie-echtscheidingsconflicten. Erfeniskwesties, echtscheiding, ouderschapsplannen en herziening van convenanten/afspraken.
3. Arbeidsconflicten. Arbeidsgerelateerde problemen met de werkgever/werknemer.
Wij bieden drie paketten aan;
1. Het onlinepakket. Bemiddeling in geheel Nederland online, via een speciale beveiligd vertrouwelijk forum, uitstekend geschikt voor arbeids- en familieconflicten. Over het algemeen levert deze afhandeling een besparing van 30% ten opzichte van de fysieke bemiddeling op. De mediator is gecertificeerd Juripax mediator. Kosten Euro 1000,00 ex btw per zaak.
2. Het hybridepakket. Na de persoonlijke intake wordt de zaak online verder behandeld. Daar waar gevraagd of noodzakelijk geacht volgen er meer persoonlijke sessies. Kosten Euro 165,00 ex BTW per uur. Verwachte kosten Euro 1500,00 ex btw per zaak
3 Persoonlijke begeleiding. Dit meest uitgebreide pakket bestaat uit een aantal sessies, meestal drie tot vijf, waarbij de Mediator het proces van begin tot het einde zal begeleiden. Kosten 165,00 per uur ex btw. Verwachte kosten Euro 2200,00 ex btw per zaak
Let op: Bovengenoemde kosten zijn ex de tarieven van eventueel in te schakelen specialisten en ex eventuele reiskosten. Genoemde specialisten worden na gezamenlijk overleg ingeschakeld en wij bieden een duidelijke transparante gespecificeerde opgave.

Uitstraling:
Helder, eerlijk, kort, zakelijk en ver weg van het vermeende geiten wollen sokken imago van relatietherapie, psycholoog en therapeut. Wij kennen de menselijke emoties, hebben daar heel veel begrip voor, helpen daar waar nodig, maar proberen partijen wel zelf een oplossing te laten aandragen en het liefst snel en kwalitatief houdbaar.
Zwart wit fotos met fel gekleurde accenten in logokleuren, strak overzichtelijk met de drie pakketten, vormgegeven met drie profielfotos van gezichten, neutraal of vrolijk als basis. Logo is bijgevoegd en foto als voorbeeld. Verder via de foto naar vervolgpagina met tekstuitleg. Drie dus. Verder op de voorpagina een klantenrespons, verder de gebruikelijke info: contact, linkinlink, skype, facebook,
We gebruiken op de voorpagina dus geen eigen “koppen’
Verdere vragen hoor ik graag,

Raymond Jansen

Doelgroep:

particulieren voor de genoemde conflicten, allimentatieberekeningen of nazorg, heropenen convenanten of ouderschapsplannen.
Bedrijven voor de genoemde zakelijke en/of arbeidsconflicten.

De naam spiegelgroep staat voor transparant. Spiegelen is een veel gebruikte gesprekstechniek. De spiegel liegt niet, toch?

Kleuren, favoriete logo's, must haves

zie boven

Ewous
  • Website design # 27427 voor Spiegelgroep wedstrijd Klacht indienen
    1. Spiegelgroep zegt :

      bedankt, maar niet mijn stijl

    2. Ewous zegt

      Ok, dan houd het op!

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Website design # 27426 voor Spiegelgroep wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Ewous:

      Hi Raymond,

      Ik heb het logo wat aangepast, misschien dat je dit beter vindt zo. De grootste verandering is zoals je ziet de kleur.

      Persoonlijk vind ik dat de kleur blauw een professionelere uitstraling heeft. Daarnaast is het de kleur van waarheid, helderheid en geeft het een vertrouwd gevoel.

      Roze is leuk, hip en jong. Maar ik denk niet geheel geschikt voor een bedrijf als Spiegelgroep. Dat geldt ook voor het gebruik van de kleur zwart of donker grijs. Dit zijn duistere en gesloten kleuren, die je eerder tegenkomt in andere branches(nachtleven, extreme sports, muziek etc.).

      Ik ben benieuwd wat je er van vindt!

      Met vriendelijke groet,
      Ewout

    2. Spiegelgroep zegt :

      alhoewel je absoluut verfrissend werkt is het niet mijn stijl

    3. Spiegelgroep zegt :

    4. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Website design # 25673 voor Spiegelgroep wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Ewous:

      Hi Raymond,

      Hierbij mijn eerste ontwerp voorstel.

      Zoals je ziet, heb ik het logo wat geprofessionaliseerd. Ik weet niet wie je bestaande logo heeft ontwerpen(shame on you), maar dat is echt ver onder de maat.

      Afin, ik heb wel de globale opzet van het logo behouden en heb voor een frisse, open en doch warme kleur gekozen.

      De vormen heb ik terug laten komen in het ontwerp van de website, als watermerk, maar ook in de ronde vormen van de blokken. Zo creër je rust en overzicht in de pagina. Daarnaast heb ik alles in lichte tinten gedaan, wat ten eerste heel fris over komt, maar ook heel open naar de bezoeker toe.

      Onder het menu heb ik gekozen voor een krachtige foto met veel pit en met bijbehorende titel. Dit zal een van de eerste dingen zijn die je als nieuwe bezoeker zal opvallen. Dus op dit punt zal je de eventuele klant voor je moeten winnen.

      Daaronder 3 blokken met op welke terreinen jullie bemiddelen. Allen met een klein stukje tekst, wat je moet zien als een soort van teaser, en met de mogelijkheid om verder te lezen. Ik heb bewust gekozen om hier geen foto's bij te grebuiken, om zo de rust in het ontwerp te behouden.

      Ik hoor graag van je wat je er van vindt!

      Met vriendelijke groet,
      Ewout

    2. Ewous zegt

      En niet te vergeten: ik heb alles heel compact gehouden, zodat de in ieder geval de homepagina op de meeste schermen scroll-less is. Zo heb je dus meteen alles in beeld, wat ik zelf altijd erg plezierig vind!

    3. Ewous zegt

      Het lijkt mij persoonlijk ook niet heel slim om prijzen op de homepagina te zetten. Dan is het net een soort webshop, terwijl het hier toch over vrij serieuze dingen gaat. Misschien is het wel beter om helemaal geen prijzen neer te zetten, maar geïnteresseerde contact op te laten nemen voor een offerte.

    4. Spiegelgroep zegt :

      op één of andere manier zie ik dit ontwerp pas vandaag, ik laat het even op me inwerken en vanavond reageer ik inhoudelijk, zeker verfrissend en zeker leuk

    5. Ewous zegt

      Is prima!

    6. Spiegelgroep zegt :

      Ewous,
      Een aantal zaken vind ik absoluut mooi, de foto, Spegelgroep als woord, grootte, onderschrift en tekst in foto.
      Verder zou ik " wat we kunnen" willen vervangen door "onze voorwaarden". Daar ga ik de eerder genoemde pakketten met prijzen vermelden. Er ligt een zeer representatief onderzoek. 66% van de consumenten heeft een geschil gehad gedurende de laaste 24 maanden, Bij deze geschillen is de hulp ingeroepen van advocaat, mediator, juridisch lokket, rechtsbijstandsverzekeraar. In slechts 5% werd een mediator gevraagd. Voornaamste reden is dat 40% het vak niet kent en nog eens 20% er wel eens iets van ghoord heeft maar niet precies weet hoe of wat. Als er derden wordt ingehuurd kiest men op basis van
      71% combi prijs en deskundigheid. Men kiest voor conflictbemiddeling mediator door combi Prijs, snelheid, behoud van relatie. De grote tegenstander de advocaat wordt gezien als veel duurder, absoluut deskundig, maar traag. Wij gaan juist vanwege de kostenbesparing en snelheid, gemak veel gebruik maken van online bemiddeling, absoluut onderscheidend.
      Dan het logo, ik vind de buitenste cirkelkleur niet mooi. Het logo komt er niet uit. Ik heb een ander voorstel gekregen waarbij het middelste rondje door tween is gedeeld met twee contrastkleuren wart wit, daaromheen om het zwarte deel een fel roze halve cirkel, jouw kleuren zijn wat roder zal ik maar zeggen. Al met al een hele mooie start

    7. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network