Geen commentaar
Spiegelgroep
- Wedstrijd van: Spiegelgroep
- Categorie: Website design
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2
Datum start: 15-06-2011
Datum einde: 15-07-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


bedankt, maar niet mijn stijl
Ok, dan houd het op!

Hi Raymond,
Ik heb het logo wat aangepast, misschien dat je dit beter vindt zo. De grootste verandering is zoals je ziet de kleur.
Persoonlijk vind ik dat de kleur blauw een professionelere uitstraling heeft. Daarnaast is het de kleur van waarheid, helderheid en geeft het een vertrouwd gevoel.
Roze is leuk, hip en jong. Maar ik denk niet geheel geschikt voor een bedrijf als Spiegelgroep. Dat geldt ook voor het gebruik van de kleur zwart of donker grijs. Dit zijn duistere en gesloten kleuren, die je eerder tegenkomt in andere branches(nachtleven, extreme sports, muziek etc.).
Ik ben benieuwd wat je er van vindt!
Met vriendelijke groet,
Ewout
alhoewel je absoluut verfrissend werkt is het niet mijn stijl

Hi Raymond,
Hierbij mijn eerste ontwerp voorstel.
Zoals je ziet, heb ik het logo wat geprofessionaliseerd. Ik weet niet wie je bestaande logo heeft ontwerpen(shame on you), maar dat is echt ver onder de maat.
Afin, ik heb wel de globale opzet van het logo behouden en heb voor een frisse, open en doch warme kleur gekozen.
De vormen heb ik terug laten komen in het ontwerp van de website, als watermerk, maar ook in de ronde vormen van de blokken. Zo creër je rust en overzicht in de pagina. Daarnaast heb ik alles in lichte tinten gedaan, wat ten eerste heel fris over komt, maar ook heel open naar de bezoeker toe.
Onder het menu heb ik gekozen voor een krachtige foto met veel pit en met bijbehorende titel. Dit zal een van de eerste dingen zijn die je als nieuwe bezoeker zal opvallen. Dus op dit punt zal je de eventuele klant voor je moeten winnen.
Daaronder 3 blokken met op welke terreinen jullie bemiddelen. Allen met een klein stukje tekst, wat je moet zien als een soort van teaser, en met de mogelijkheid om verder te lezen. Ik heb bewust gekozen om hier geen foto\'s bij te grebuiken, om zo de rust in het ontwerp te behouden.
Ik hoor graag van je wat je er van vindt!
Met vriendelijke groet,
Ewout
En niet te vergeten: ik heb alles heel compact gehouden, zodat de in ieder geval de homepagina op de meeste schermen scroll-less is. Zo heb je dus meteen alles in beeld, wat ik zelf altijd erg plezierig vind!
Het lijkt mij persoonlijk ook niet heel slim om prijzen op de homepagina te zetten. Dan is het net een soort webshop, terwijl het hier toch over vrij serieuze dingen gaat. Misschien is het wel beter om helemaal geen prijzen neer te zetten, maar geïnteresseerde contact op te laten nemen voor een offerte.
op één of andere manier zie ik dit ontwerp pas vandaag, ik laat het even op me inwerken en vanavond reageer ik inhoudelijk, zeker verfrissend en zeker leuk
Is prima!
Ewous,
Een aantal zaken vind ik absoluut mooi, de foto, Spegelgroep als woord, grootte, onderschrift en tekst in foto.
Verder zou ik \" wat we kunnen\" willen vervangen door \"onze voorwaarden\". Daar ga ik de eerder genoemde pakketten met prijzen vermelden. Er ligt een zeer representatief onderzoek. 66% van de consumenten heeft een geschil gehad gedurende de laaste 24 maanden, Bij deze geschillen is de hulp ingeroepen van advocaat, mediator, juridisch lokket, rechtsbijstandsverzekeraar. In slechts 5% werd een mediator gevraagd. Voornaamste reden is dat 40% het vak niet kent en nog eens 20% er wel eens iets van ghoord heeft maar niet precies weet hoe of wat. Als er derden wordt ingehuurd kiest men op basis van
71% combi prijs en deskundigheid. Men kiest voor conflictbemiddeling mediator door combi Prijs, snelheid, behoud van relatie. De grote tegenstander de advocaat wordt gezien als veel duurder, absoluut deskundig, maar traag. Wij gaan juist vanwege de kostenbesparing en snelheid, gemak veel gebruik maken van online bemiddeling, absoluut onderscheidend.
Dan het logo, ik vind de buitenste cirkelkleur niet mooi. Het logo komt er niet uit. Ik heb een ander voorstel gekregen waarbij het middelste rondje door tween is gedeeld met twee contrastkleuren wart wit, daaromheen om het zwarte deel een fel roze halve cirkel, jouw kleuren zijn wat roder zal ik maar zeggen. Al met al een hele mooie start