Spiegelgroep
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: Spiegelgroep
- Categorie: Website design
- Totaal budget: € 550.00
- Datum start : 15-06-2011 18:06
- Datum einde : 15-07-2011 18:06
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,psd,
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 23
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Bedrijfsomschrijving:
Ontwerp een volledige website.
Wie zijn wij:
Spiegelgroep cv is een nieuw bedrijf. De dienstverlening bestaat uit het bemiddelen bij conflicten. In Nederland worden steeds meer conflicten opgelost met behulp van een Mediator. Daar waar voorheen de gang naar de rechter de enige manier was om uiteindelijk een conflict op te lossen wordt steeds meer gebruik gemaakt maar deze specialist.
Waarom doet men dat?
1. Goedkoper, in plaats van ieder zijn of haar advocaat en een steeds duurder wordende rechtsgang wordt gekozen voor één procesbegeleider. Één conflictbemiddelaar die door beiden betaald, helpt om gezamelijke belangen naar een bevredigend resultaat te brengen. Kernwoorden daarbij zijn vrijwilligheid, vertrouwelijkheid, zelfbeschikking en deskundigheid
2. Toekomstgericht, een gerechtelijke uitspraak lost het conflict niet op. Er zijn winnaars en verliezers, maar je blijft vader en moeder, het blijft je beste klant of leverancier, het blijft je baas. Hoe dan verder? Een mediator is gericht op gezamelijke belangen en zal juist dit soort zaken strak op het netvlies houden.
3. Tijdsduur van het conflict, Het gehele proces duurt aanmerkelijk korter dan de formele rechtsgang. Dit betekent minder verdriet, ergernis, en minder declarabele uren.
De mediator(s) zelf zijn NMI registermediators. Dit betekent kwaliteit, een transparante urenregistratie, klacht en tuchtrecht en permanente educatie.
Het dienstenpakket:
Wij bemiddelen op drie terreinen.
1. Algemene Conflicten, denk aan zakelijke problemen met een leverancier of klant. Denk aan conflicten met de gemeente over een vergunning of WOZ-waarde.
2. Familie-echtscheidingsconflicten. Erfeniskwesties, echtscheiding, ouderschapsplannen en herziening van convenanten/afspraken.
3. Arbeidsconflicten. Arbeidsgerelateerde problemen met de werkgever/werknemer.
Wij bieden drie paketten aan;
1. Het onlinepakket. Bemiddeling in geheel Nederland online, via een speciale beveiligd vertrouwelijk forum, uitstekend geschikt voor arbeids- en familieconflicten. Over het algemeen levert deze afhandeling een besparing van 30% ten opzichte van de fysieke bemiddeling op. De mediator is gecertificeerd Juripax mediator. Kosten Euro 1000,00 ex btw per zaak.
2. Het hybridepakket. Na de persoonlijke intake wordt de zaak online verder behandeld. Daar waar gevraagd of noodzakelijk geacht volgen er meer persoonlijke sessies. Kosten Euro 165,00 ex BTW per uur. Verwachte kosten Euro 1500,00 ex btw per zaak
3 Persoonlijke begeleiding. Dit meest uitgebreide pakket bestaat uit een aantal sessies, meestal drie tot vijf, waarbij de Mediator het proces van begin tot het einde zal begeleiden. Kosten 165,00 per uur ex btw. Verwachte kosten Euro 2200,00 ex btw per zaak
Let op: Bovengenoemde kosten zijn ex de tarieven van eventueel in te schakelen specialisten en ex eventuele reiskosten. Genoemde specialisten worden na gezamenlijk overleg ingeschakeld en wij bieden een duidelijke transparante gespecificeerde opgave.
Uitstraling:
Helder, eerlijk, kort, zakelijk en ver weg van het vermeende geiten wollen sokken imago van relatietherapie, psycholoog en therapeut. Wij kennen de menselijke emoties, hebben daar heel veel begrip voor, helpen daar waar nodig, maar proberen partijen wel zelf een oplossing te laten aandragen en het liefst snel en kwalitatief houdbaar.
Zwart wit fotos met fel gekleurde accenten in logokleuren, strak overzichtelijk met de drie pakketten, vormgegeven met drie profielfotos van gezichten, neutraal of vrolijk als basis. Logo is bijgevoegd en foto als voorbeeld. Verder via de foto naar vervolgpagina met tekstuitleg. Drie dus. Verder op de voorpagina een klantenrespons, verder de gebruikelijke info: contact, linkinlink, skype, facebook,
We gebruiken op de voorpagina dus geen eigen “koppen’
Verdere vragen hoor ik graag,
Raymond Jansen
Doelgroep:
particulieren voor de genoemde conflicten, allimentatieberekeningen of nazorg, heropenen convenanten of ouderschapsplannen.
Bedrijven voor de genoemde zakelijke en/of arbeidsconflicten.
De naam spiegelgroep staat voor transparant. Spiegelen is een veel gebruikte gesprekstechniek. De spiegel liegt niet, toch?
Kleuren, favoriete logo's, must haves
zie boven
yoursi
-
-
Toelichting van de designer yoursi:
Hierbij een update: tekstuele aanpassingen zijn doorgevoerd, klantenervaringen zijn weggehaald.
Wat de buttons betreft heb ik zelf iets bedacht, omdat ik niet precies begreep wat je hiermee bedoelde. Ik hoop dat dit bevalt! -
Spiegelgroep zegt :
óke , laat het even op mij inwerken
-
yoursi zegt
Ik zie overigens dat er een taalfout instaat nu (wanneer er u samen uitkomt), bij de volgende aanpassing neem ik dit mee!
-
yoursi zegt
Zijn er nog gewenste aanpassingen die ik kan doorvoeren voor het einde van de competitie?
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer yoursi:
En nog een vervolgpagina
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer yoursi:
Hierbij het design wanneer er een mouseover is
-
Spiegelgroep zegt :
Voordelig veilig en doeltreffend
Best of both worlds
Optimale persoonlijke begeleiding -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer yoursi:
Beste Raymond,
Hierbij mij inzending voor de contest. Ik heb gekozen voor een strak kleurenschema: roze, wit en zwart. Hierdoor krijgt de website een neutrale en heldere sfeer. Weinig poespas, gewoon strak en stijlvol.
De klantenrespons in de header wekt de interesse op van potentiele klanten. Bedoeling is dat er een willekeurige respons verschijnt wanneer men de site vernieuwd, waardoor nog extra wordt benadrukt hoeveel mensen al niet geholpen zijn door Spiegelgroep.
De foto's spreken voor zichzelf. Bedoeling is dat wanneer iemand met zijn muis over de foto gaat, de foto zijn oorspronkelijke kleur weer terug krijgt. Wanneer men op de foto klikt, zal een informatie pagina verschijnen over het desbetreffende soort conflict.
De online pakketten heb ik geprobeerd strak en simpel te houden: de icoontjes maken duidelijk waar het om draait, en geven een persoonlijke draai aan ieder pakket. Ik vind zelf dat die persoonlijke draai belangrijk is, omdat het bij Spiegelgroep duidelijk om gevoelige zaken gaat. De weerspiegeling van de icoontjes is niet alleen stijlvol, maar is natuurlijk ook een spiegeleffect: spiegelgroep.
Tenslotte de gewenste icoontjes onderin de pagina: duidelijk aanwezig, maar niet te opzichtig. Het eerste icoon is een enveloppe, die zal doorverwijzen naar de contactpagina van de website.
Al met al hoop ik dat het ontwerp bevalt! Indien gewenst ben ik ook in staat het design te slicen
Met vriendelijke groet,
Lotte -
Spiegelgroep zegt :
absoluut een mooi ontwerp, alhoewel ik zie dat één en ander ook bij andere vandaan komt. Ik zou de klantervaringen, zo prominent aanwezig eraf halen. Niemand wenst zijn "sores"op deze wijze te bespreken, vertrouweiljkheid is een groot ding. Wel
heel verfrissend met name de buttons onderin heel erg leuk.
de tekst onder de fotos graag aanpassen naar "voor als u er samen niet uitkomt'"
Verder wil ik rechts in de bovenbalk wat buttons, in de stijl.
daarop wie zijn wij, wat doen wij,contact. De contactbutton met twee kleuren roze en zwart en in het zwart met witte letter bel mij terug. -
yoursi zegt
Daar heb je inderdaad gelijk in, ik zal de klantenervaringen direct weghalen.
Wil je de buttons in de vervolgpagina hebben, of in een nieuwe balk die bovenin de website komt? Ik begrijp namelijk niet precies wat je met 'rechts in de bovenbalk' bedoelt.
Ik zal in ieder geval alvast aan de slag gaan!
Lotte -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-