Hierbij een update: tekstuele aanpassingen zijn doorgevoerd, klantenervaringen zijn weggehaald.
Wat de buttons betreft heb ik zelf iets bedacht, omdat ik niet precies begreep wat je hiermee bedoelde. Ik hoop dat dit bevalt!
Spiegelgroep
- Wedstrijd van: Spiegelgroep
- Categorie: Website design
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2
Datum start: 15-06-2011
Datum einde: 15-07-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


óke , laat het even op mij inwerken
Ik zie overigens dat er een taalfout instaat nu (wanneer er u samen uitkomt), bij de volgende aanpassing neem ik dit mee!
Zijn er nog gewenste aanpassingen die ik kan doorvoeren voor het einde van de competitie?

En nog een vervolgpagina

Hierbij het design wanneer er een mouseover is
Voordelig veilig en doeltreffend
Best of both worlds
Optimale persoonlijke begeleiding

Beste Raymond,
Hierbij mij inzending voor de contest. Ik heb gekozen voor een strak kleurenschema: roze, wit en zwart. Hierdoor krijgt de website een neutrale en heldere sfeer. Weinig poespas, gewoon strak en stijlvol.
De klantenrespons in de header wekt de interesse op van potentiele klanten. Bedoeling is dat er een willekeurige respons verschijnt wanneer men de site vernieuwd, waardoor nog extra wordt benadrukt hoeveel mensen al niet geholpen zijn door Spiegelgroep.
De foto\'s spreken voor zichzelf. Bedoeling is dat wanneer iemand met zijn muis over de foto gaat, de foto zijn oorspronkelijke kleur weer terug krijgt. Wanneer men op de foto klikt, zal een informatie pagina verschijnen over het desbetreffende soort conflict.
De online pakketten heb ik geprobeerd strak en simpel te houden: de icoontjes maken duidelijk waar het om draait, en geven een persoonlijke draai aan ieder pakket. Ik vind zelf dat die persoonlijke draai belangrijk is, omdat het bij Spiegelgroep duidelijk om gevoelige zaken gaat. De weerspiegeling van de icoontjes is niet alleen stijlvol, maar is natuurlijk ook een spiegeleffect: spiegelgroep.
Tenslotte de gewenste icoontjes onderin de pagina: duidelijk aanwezig, maar niet te opzichtig. Het eerste icoon is een enveloppe, die zal doorverwijzen naar de contactpagina van de website.
Al met al hoop ik dat het ontwerp bevalt! Indien gewenst ben ik ook in staat het design te slicen
Met vriendelijke groet,
Lotte
absoluut een mooi ontwerp, alhoewel ik zie dat één en ander ook bij andere vandaan komt. Ik zou de klantervaringen, zo prominent aanwezig eraf halen. Niemand wenst zijn \"sores\"op deze wijze te bespreken, vertrouweiljkheid is een groot ding. Wel
heel verfrissend met name de buttons onderin heel erg leuk.
de tekst onder de fotos graag aanpassen naar \"voor als u er samen niet uitkomt\'\"
Verder wil ik rechts in de bovenbalk wat buttons, in de stijl.
daarop wie zijn wij, wat doen wij,contact. De contactbutton met twee kleuren roze en zwart en in het zwart met witte letter bel mij terug.
Daar heb je inderdaad gelijk in, ik zal de klantenervaringen direct weghalen.
Wil je de buttons in de vervolgpagina hebben, of in een nieuwe balk die bovenin de website komt? Ik begrijp namelijk niet precies wat je met \'rechts in de bovenbalk\' bedoelt.
Ik zal in ieder geval alvast aan de slag gaan!
Lotte