Introscherm 3.
The Bioplastic Factory..we do good, but we want to do great with our new website!
- Wedstrijd van: basbogerd
- Categorie: Website design
- Status: Beëindigd
Datum start: 12-01-2015
Datum einde: 26-01-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste rob,
Wij hebben inmiddels een prima concept bedacht voor jullie nieuwe website. Hierbij zullen zowel de boer, de retailer en de Factory een podium aangeboden krijgen.
Ik kom graag even met jou in contact om dit verder uit te leggen.
Hoor graag van je,
Menno Mulder
www.dutchfellow.eu
Nee, we willen richting eindproducten en business to business markt. Tevens is dit vragen om de voedsel discussie die om bioplastics heen hangt.
Groeten,
Bas
Check!
Nu je het me schrijft herinner ik me de discussie bij
Ernst & Young weer.

introscherm 2
Nee... we zijn geen frieslandcampina...:-)
Moet beter
dubbel check. Wel een mooi bedrijf.

introscherm 1
Hi Menno,
Idee is tof. Witte letters op een grote mooie foto. Maar is niet direct duidelijk wat we doen...hoe krijgt dit concept een vervolg... hoe link je naar de producten.
Deze foto is overigens ok.... niet top..
Groeten,
Bas
Hey Bas,
Allereerst even een huishoudelijke mededeling. Wij verhuizen op dit moment onze URLs naar een prof. web provider en kunnen daarom vandaag en morgen wellicht minder goed online te bereiken zijn. Zodra dit verholpen is laat ik het jou weten.
voedsel discussie & bioplastics. Nu ik het zo lees herinner ik me zelfs het moment weer dat er ook bij mijn oude werkgever (Ernst & Young) over gediscussieerd werd.
Wat de foto's betreft, eens. Echter is het in deze fase voor ons geen haalbare kaart om de fotografie zelf te verzorgen. Iets waar we trouwens wel echt goed in zijn, zowel in een prof. studio (product fotografie) aan het Westeinde te Den Haag en op locatie.
Heb je voorbeelden van goede fotografie? Zo ja, kun je die naar mij mailen, tijdelijk mail adres dutchfellows@gmail.com
Alle introductie foto's krijgen van ons een 'sausje' waardoor het logo en minstens zo belangrijk de navigatie van de site extra goed zichtbaar worden. De grote menu button zal een belangrijke rol gaan spelen voor de vervolgpagina's.
Evenals de content bij de introductie schermen onder de foto's (SEO content gericht).
Enthousiast werden wij van jullie plek (met een knipoog) maar zeker van de ambitie marktleider te worden. Een uitdaging die wij op grafisch vlak samen met jullie wel aandurven. Om dit avontuur ook echt goed af te ronden zouden wij (Dutch fellow & Red factory) wel graag de fotografie (waar nodig) en development voor onze rekening nemen. Op die manier ontstaat er meer een win & win situatie voor beiden. Wij een iets betere vergoeding voor het ontwerp (360.00 euro) omdat wij dan ook de development kunnen doen en jullie een unieke website (geen template geneuzel) die zeker positief zal gaan bijdragen aan de wens marktleider te worden. Plezier tijdens het maken beloof ik je voor beiden. Dit alles heeft bovendien te maken met onze ervaring dat de beste producties online qua design en development evenredig veel aandacht verdienen en zodoende ook krijgen.
Natuurlijk laten wij heel graag hier zien wat we allemaal kunnen maar horen graag van jullie of bovenstaand voorstel (bij winst van deze contest) tot de mogelijkheden behoort.
Creatieve groet,
Menno Mulder
Extra note: Het traject van Triple Double was feitelijk van soortgelijk kaliber evenals de wens marktleider te worden.
Een goede samenwerking is echt noodzakelijk om dit type wensen uit te laten komen. In de praktijk betekende dit voor het Triple Double traject dat er op cruciale dagen de handicap van afstand weggenomen werd door fysiek bij elkaar te gaan werken. Iets wat wij zonder twijfel inmiddels prima kunnen faciliteren.