Webdesign geschikt voor storytelling
Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver
- Wedstrijd van: renoform
- Categorie: Website design
- Totaal budget: € 599.00
- Datum start : 27-08-2017 23:17
- Datum einde : 03-09-2017 00:00
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,psd
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 4
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Ontwerp een moderne en rustige layout voor een nieuwe keukenrenovatie website. De site wordt technisch gebouwd in Wordpress in de divi builder (zie bijlage). De website moet geschikt zijn om storytelling toe te passen. De voorkeur van het ontwerp gaat uit naar gebruik van veel wit en grijstinten met accenten van rood uit het logo (zijn bijlage). De call to actions moeten een opvallende kleur krijgen zodat gebruikers in een oogwenk kunnen zien waar ze de gewenste actie moeten uitvoeren. De kleur moet alleen niet uit de verhouding vallen tov de andere kleuren. Gebruik van fel gekleurde elementen is toegestaan echter moet het goed in het design passen.
In de bijlage een overzicht met websites waarvan we de stijl mooi vinden.
Om welke pagina's gaat het:
> Home
> Diensten (overzicht)
- Vervolgpagina diensten (uitlegpagina)
> Over ons
> Portfolio (overzicht)
- Vervolgpagina Portfolio (uitlegpagina)
> Blog
> Shop
- Home
- Productpagina
- Winkelmandje
> Contact
- bedanktpagina na uitgevoerde aanvraag.
Wat hebben we nodig:
- Het ontwerp
- Kleurcode die gebruikt moet worden
- evt. icons
- favicon
- Gebruikte lettertype en evt. hoogte daarvan
In de bijlage een overzicht met websites waarvan we de stijl mooi vinden.
Om welke pagina's gaat het:
> Home
> Diensten (overzicht)
- Vervolgpagina diensten (uitlegpagina)
> Over ons
> Portfolio (overzicht)
- Vervolgpagina Portfolio (uitlegpagina)
> Blog
> Shop
- Home
- Productpagina
- Winkelmandje
> Contact
- bedanktpagina na uitgevoerde aanvraag.
Wat hebben we nodig:
- Het ontwerp
- Kleurcode die gebruikt moet worden
- evt. icons
- favicon
- Gebruikte lettertype en evt. hoogte daarvan
Bedrijfsomschrijving:
Renoform geeft oude keukens een facelift zodat ze er weer als nieuw uitzien.
Doelgroep:
35-65+, mensen die al een keer een keuken hebben aangeschaft maar door slijtage van hun huidige keuken de noodzaak hebben iets te moeten veranderen of dat zij uitgekeken zijn op de looks van de keuken.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Gerda Kuiper
-
-
Toelichting van de designer Gerda Kuiper:
De zwarte vlakken zijn natuurlijk te vullen met foto's. Wat ook een optie is om er iconen van te maken. Dit is een opzet, mocht het naar wens zijn kunnen we de teksten en foto's goed aanpassen naar uw eigen foto's en teksten.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-