Webdesign & slogan voor nieuw internationaal ultra chique merk.
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: stevenrottier
- Categorie: Website design
- Totaal budget: € 750.00
- Datum start : 17-09-2010 17:31
- Datum einde : 26-09-2010 17:31
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 26
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Bedrijfsomschrijving:
Na al bijna een eeuw met merken als Cartier te worden geconfronteerd wordt het nu tijd voor een nieuw merk wat hoort bij de nieuwe generatie: Rottier . Een ultra exclusief merk waarvan je producten alleen kunt aanschaffen als je een invitatie hebt. In beginsel zullen er van het merk Rottier horloges, sieraden, accessoires en een beperkte kledinglijn op de markt komen. Later zal de collectie wereldwijd worden uitgebreid. De producten stralen kwaliteit uit en zullen variëren qua uitstraling van losjes tot chique.
Doelgroep:
De doelgroep is het hogere segment consument dat geld wil uitgeven aan een hoogwaardig kwalitatief product. Uiteindelijk moet het leiden tot een merk waar je niet alleen bij wilt horen, maar ook mee wilt identificeren.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Geen rood, oranje, geel. De rest laat ik aan jullie fantasie over. Tevens zijn we op zoek naar designers die in dit traject kunnen en willen nadenken over details voor de horloge- sieraden en kledinglijn. Tevens zijn we nog op zoek naar een goede slogan...
PS. Het EPS bestand is te downloaden via:
http://dl.dropbox.com/u/2961846/%20SR-Horloges-v52def.eps
FLOWM
-
-
Toelichting van de designer FLOWM:
Beste Steven Rottier,
Hierbij stuur ik u mijn concept ontwerp voor uw website.
Ik ben erg benieuwd naar uw reactie!
Mvg.
Flow M -
stevenrottier zegt :
Het logo in het wit is gewaagd , komt echter niet goed tot zijn recht. De openingspagina is teveel gebaseerd op horloge.
-
FLOWM zegt
Beste Steven,
De foto op de achtergrond is een sfeer. Hiervoor zou je een andere foto kunnen kiezen. Bijvoorbeeld een die verwerkt is in een campagne of andere communicatie middel. Door middel van fotografie geef je de consument een gevoel mee. Dit is vaak het enige waar een merk als dit zich kan onderscheiden. Of, kan het zijn dat de producten die u gaat verkopen zich op een andere manier onderscheiden?
Verder zou natuurlijk het logo in de originele kleuren en vorm gebruikt worden.
Mvg.
Flow M
-
stevenrottier zegt :
Beste Flow,
Ik begrijp wat je bedoeld, ik zou het ontwerp graag nog zien met het originele logo. Uiteindelijk zullen bepaalde producten zich inderdaad gaan onderscheiden op andere manieren. Zo krijg je met de Rottier pas toegang tot exclusieve zaken die voor weinig mensen toegankelijk zullen zijn.
Groet
Steven -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-