De laatste sparkling zou 'm kunnen zitten in de keuze voor de foto's. Wellicht maakt het met een iets krachtigere serie fotografie net een tikkeltje exclusiever. Daarom heb ik nu nog wat lichte aanpassingen gemaakt op de vorige ontwerpen, waaronder een lichte leertextuur op de achtergrond. Zo komt er meer harmonie in de verschillende aspecten van de site. Verder heb ik de aanpassingen redelijk subtiel gehouden. Ik heb nu slechts 1 pagina aangepast, de andere kunnen op verzoek natuurlijk ook altijd nog aangepast worden (dus met de leertextuur op de achtergrond)
Mvg,
Sander
Webdesign & slogan voor nieuw internationaal ultra chique merk.
- Wedstrijd van: stevenrottier
- Categorie: Website design
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 17-09-2010
Datum einde: 26-09-2010
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Beste Steven,
Bij deze stuur ik u een voorstel voor Rottier. Ik heb er voor gekozen om af te wijken van de standaard zwarte layout, om gelijkenis met Cartier te voorkomen, maar toch het exclusieve karakter te behouden. Ik hoor graag wat u er van vindt.
Met vriendelijke groeten,
Sander Vissers
Erg fraai en sjiek ontwerp..
bedankt voor de waardering.
nog tips of wensen om er een vijfsterren website van te maken? dan hoor ik ze natuurlijk graag.
mvg,
Sander Vissers
Vind ik moeilijk Sander, je inzending maakt het juist ingetogen chique, maar de laatste sparkling mis ik NET even..