Webdesign & slogan voor nieuw internationaal ultra chique merk.

Datum start: 17-09-2010

Datum einde: 26-09-2010

Totaal budget: € 750.00
Nieuwste inzending
Book cover
Sander Vissers

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Een webdesign dat exclusiviteit en klasse uitstraalt. Daarbij moet het bijgevoegde logo goed tot zijn recht komen. Een site waar je niet verder kunt kijken als je geen invitatie hebt, maar waar wel iedereen binnen wil kijken en later zeker ook bij wil horen.

Bedrijfsomschrijving


Na al bijna een eeuw met merken als Cartier te worden geconfronteerd wordt het nu tijd voor een nieuw merk wat hoort bij de nieuwe generatie: Rottier . Een ultra exclusief merk waarvan je producten alleen kunt aanschaffen als je een invitatie hebt. In beginsel zullen er van het merk Rottier horloges, sieraden, accessoires en een beperkte kledinglijn op de markt komen. Later zal de collectie wereldwijd worden uitgebreid. De producten stralen kwaliteit uit en zullen variëren qua uitstraling van losjes tot chique.

Doelgroep


De doelgroep is het hogere segment consument dat geld wil uitgeven aan een hoogwaardig kwalitatief product. Uiteindelijk moet het leiden tot een merk waar je niet alleen bij wilt horen, maar ook mee wilt identificeren.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Geen rood, oranje, geel. De rest laat ik aan jullie fantasie over. Tevens zijn we op zoek naar designers die in dit traject kunnen en willen nadenken over details voor de horloge- sieraden en kledinglijn. Tevens zijn we nog op zoek naar een goede slogan...

PS. Het EPS bestand is te downloaden via:
http://dl.dropbox.com/u/2961846/%20SR-Horloges-v52def.eps

Designer: Gerjan Gerjan
website_design-gerjan-TzpiJq6q

GerjanGerjan

Ik was ook begonnen maar heb helaas geen tijd meer. Dit was de pagina die te zien is wanneer men voor het eerst op de website komt.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.