Wie perfectioneert onze bio-webwinkel?
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: Amanvida
- Categorie: Website design
- Totaal budget: € 1,001.00
- Datum start : 18-06-2012 10:26
- Datum einde : 15-07-2012 10:24
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,psd,
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 11
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Onze webwinkel: wat willen we met het aangepaste design bereiken?
Onze webwinkel is vorig jaar door derden gebouwd in Magento, op basis van een sereen design. Op dit moment laat de gebruiksvriendelijkheid duidelijk te wensen over.
De inhoud en de producten database zijn al grotendeels ingevuld. Jouw design moet hierop afgestemd zijn en je moet de afzonderlijke onderdelen kunnen aanleveren als we jouw design gaan implementeren.
Jouw design gaat uit van de look & feel van onze huidige website. Het is belangrijk dat het een warme, toegankelijke en stimulerende website wordt. Rustig van vormgeving (voldoende witruimtes, minimalistisch en strak design), stimulerend voor verkoop (absoluut niet schreeuwerig). De klantbeleving maar vooral de overall gebruiksvriendelijkheid staat hierin centraal.
Ons logo gaan we natuurlijk in een horizontale vorm gebruiken.
Wij zouden graag naar een website formaat van 960 pixels gaan, zonder de linkerkolom die je nu ziet, met de navigatie bovenin, zoals je ziet bij succesvolle en gebruiksvriendelijke webshops, zoals http://www.biotylab.com, Bol.com, kleertjes.com.
Op de homepage willen we een banner met 3 onderdelen, zoals bij bol.com, maar niet hoger dan die van kleertjes.com.
Het navigatiemenu kan uitklappen maar slechts 1 niveau dieper, de productcategorieën. Zie bijvoorbeeld http://www.greenpeople.co.uk
Het winkelmandje, login en andere klantgerelateerde zaken mogen ook bovenin, zoals bij http://www.biotylab.com.
Verder willen we onze webwinkel ook informatiever maken d.m.v. bijvoorbeeld een blog of informatieve pagina’s, en het gebruik van de belangrijkste social media integreren. Houd daar aub rekening mee.
We willen een footer zoals bijvoorbeeld bij zappos.com, waarin je alles kunt vinden dat relevant is.
De product specificatiepages over de breedte zoals bijvoorbeeld bij http://www.bloom.com of http://www.kleertjes.com of http://www.tauntonstore.com
Zie ook de bijgevoegde png voor een uitstekend voorbeeld van een productpagina.
Ontwerp benodigd voor 5 pagina’s, te implementeren in Magento: home, product overview, product detail, my account, contact.
De winnaar mag, naast de award, rekenen op een samenwerking voor langere termijn.
Bedrijfsomschrijving:
Amanvida - sereen leven - is een levenswijze!
Met Amanvida kies je ervoor bewust en gezond te leven. Als je sereen leeft, blijf je gezond.
Consumentisme en mega-aanbod beletten ons vaak om gezond en sereen te leven. Er spelen andere belangen dan gezondheid en respect voor de natuur. Met Amanvida willen we daarin een duidelijke bio-grens trekken. Wat bij Amanvida wordt aangeboden, kun je voor 100% vertrouwen.
Wat je bij Amanvida vindt, is:
- Gegarandeerd goed voor je gezondheid, vrij van schadelijke ingrediënten
- Gegarandeerd meer dan biologisch gecertificeerd
- Gegarandeerd ethisch en sociaal verantwoord geproduceerd
- Gegarandeerd planeetvriendelijk en niet op dieren getest
- Gegarandeerd met liefde gemaakt en bij jou gebracht
- Gegarandeerd eerlijke productinformatie
Wij zeggen resoluut ‘nee’ tegen hongerlonen, kinderarbeid, chemische en twijfelachtige ingrediënten.
Onze klanten (70% is vrouw) leven bewust en gezond, of zijn hiernaar op zoek. Men is doorgaans bereid en in staat bewust te kiezen voor luxere producten van alleen de beste, biologische en duurzame kwaliteit.
Doelgroep:
Onze klanten (70% is vrouw) leven bewust en gezond, of zijn hiernaar op zoek. Men is doorgaans bereid en in staat bewust te kiezen voor luxere producten van de beste, biologische en duurzame kwaliteit.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Jouw design gaat uit van de look & feel van onze huidige website. Het is belangrijk dat het een warme, toegankelijke en stimulerende website wordt. Rustig van vormgeving (voldoende witruimtes, minimalistisch en strak design), stimulerend voor verkoop (absoluut niet schreeuwerig). De klantbeleving maar vooral de overall gebruiksvriendelijkheid staat hierin centraal.
rvoijen
-
-
Toelichting van de designer rvoijen:
Een nieuwe versie met 3 kolommen en in bruin en grijstinten
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer rvoijen:
Productpagina
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Amanvida zegt :
bedankt voor je inzending, 4 sterren!
We hebben echt wel moeite met de kleurstelling.
Het groen willen we zeker niet. Kun je nog een homepage maken waarbij de kleurstelling / look & feel van onze huidige website wordt gehanteerd? Probeer aub die sfeer erin te krijgen. Indien niet teveel gevraagd ook kijken naar een 3 koloms website ipv 4. 960p breed. Groet! Anthony -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-