Beste Patrick,
Bijgevoegd nog een aangepast voorstel voor de lay out.
Wat het beeld betreft, de meeste ontwerpers gaan voor een sfeerbeeld om mensen te trekken naar jullie shop. Mensen met de juiste kleding en spullen moeten dan de aandacht trekken.
Als je bijvoorbeeld meer een winkeluitstraling wilt creeren, dan zou ik kijken of je misschien een fotoshoot kunt gaan houden in een van je golfshops. Dan krijg je precies het juiste beeld van waar ik denk dat je naar op zoek bent.
Persoonlijk zou ik gaan voor een van de sfeeropties en als de tijd daar is eens kijken om zelf een fotoshoot op te zetten.
Ik ben benieuwd wat je er van vindt!
Groetjes Sandra
Golfshop zoekt verrassende advertentie
- Wedstrijd van: foregolfers
- Categorie: Advertentie, Print
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2
Datum start: 28-01-2013
Datum einde: 04-02-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

Hoi Patrick, ik ben nog even verder gaan zoeken en heb twee series voor je gemaakt. Ben benieuwd of je dit zo beter vindt!
Groetjes Sandra

Beste Patrick, bedankt voor je reactie. Ik ben even opnieuw begonnen en bijgevoegd het resultaat. Deze beelden zijn overigens gratis, dus dat is weer een voordeel.
De logo's en de actie artikelen heb ik toegevoegd om de advertentie actueel te houden en mensen naar de golfshop te trekken. Ben benieuwd wat je er zo van vindt!
Groetjes Sandra
Je stijl blijft me in geheugen. De nieuwe opzet is ons naam wegevallen.dat vind ik jamme
De merken vind ik prima. Maar mogen een ondergeordend rol spelen. En dat het om een golfshop gaat staat ook nog niet duidelijk. Ik merk dat iedereen moeite met de afbeldingen heeft. Ben aan het denken hoe ik dit kan verhelpen. Ik ben ook nog steeds over je eerste ontwerp enthousiast. Hier zou een hele serie van kunnen ontstaan.Maar kom ook zelf niet verder hoe dit verbeterd kan worden.ik brabbel maar wat me binnenschiet. Misschien heb je wat eran...

Beste Foregolfers,
Bijgevoegd een eerste opzet voor de advertentie. Het probleem is alleen dat als ik op zoek ga naar een geschikte foto, de prijs nogal oploopt.. De gebruikte foto is nog wel te doen, maar andere foto's die me wel erg leuk leken kwamen al uit op 100-150 euro om te gebruiken.
Ik hoor graag uw reactie!
Groetjes Sandra
Hallo Sandra,
Bedankt voor deze eerste opzet.
Wat zal de beste actiepunt vanuit ons kant zijn om dit op te lossen?!
.... En welke message houden deze geschikkte fotos in?
Bedankt voor je reactie! Misschien is het goed om dan af te spreken dat mochten er extra fotokosten aan verbonden zijn, dat die dan voor jullie rekening komen. Jullie hoeven de foto natuurlijk ook pas te betalen als jullie deze daadwerkelijk gaan gebruiken..
Mijn insteek van de advertentie is "De beste putters beginnen hier..." Dat wil zeggen dat je van jongs af aan al bij jullie terecht kunt voor alle golfbenodigdheden en dat de jongste/beste golfers dus bij jullie beginnen. Daar kun je verschillende foto's bij bedenken van grappige jonge kinderen die beginnen met golf en die de aandacht trekken.
Ik zal in ieder geval wat verschillende foto's gaan opzoeken als voorstel en dan kun je bekijken of er iets bij zit dat je bevalt!
Groetjes Sandra
Hallo Sandra,
Opzich begrip ik de insteek en de emotie die hierdoor gekweekt wordt.
Ik wil deze insteekt niet echt loslaten, maar ons hoofd motivatie blijft hierdoor mijn inziens achterwege. Naamelijk ons af te zetten tegenover de " zogenaamte" grote jongens in de branch. Wij willen de klant laten zien dat in alles mee kunnen doen wat de grote " jongens" kunnen. Je hebt de slogan ondergeordend geplaatst. Bewust?
Zie je een combinatie mogelijkheid?
Over andere fotos lijkt het mij beter te hebben als we b.g. Punten met elkaar besproken hebben. alvast weer bedankt voor je snelle reactie. Gr Patrick