SPOED: Benodigd voor advertentie in Adformatie (kritisch publiek!): FC advertentie, Rectangle en Banner. AANBOD: Je naam op onze website bij de actiepagina + zie tarief.
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: intervlag
- Categorie: Advertentie, Print
- Totaal budget: € 300.00
- Datum start : 18-03-2011 12:03
- Datum einde : 21-03-2011 12:00
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: psd,ai,
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 19
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Hoogste prioriteit:
Formaat: 1/1 staand - 210x297 mm. Full color. Medium: tijdschrift voor marketing.
Vervolgens:
-Full banner voor e-newsletter 468x60 in .gif of .jpeg max. 49kb
-Leaderboard voor site 728x90 in .gif of .swf max 49 kb
-Rectangle voor site 336x280 in .gif of .swf max 49 kb.
Zoals eerder genoemd, heeft de FC advertentie absolute prioriteit. Het liefst willen we alle uitingen met elkaar overeenstemmen, dus alles bij 1 ontwerper is een pre.
Bedrijfsomschrijving:
Intervlag is een jong bedrijf. Wij leveren vlaggen en andere doekproducten. Intervlag onderscheid zich voornamelijk door zeer lage prijzen, doel is om altijd de laagste prijzen in de markt te hebben. Via onze website www.intervlag.nl richten wij ons voornamelijk op het MKB. Wij werken over het algemeen niet met lastige offerte aanvragen, maar heel open met alle prijzen online. Simpel, no nonsense.
Daarnaast leveren wij veel aan wederverkopers, zoals reclamebureaus.
Een leuke stelling:
"Scherpe prijzen hebben niets te maken met slechte kwaliteit, maar met slim ondernemen".
Doelgroep:
Met deze campagne richten wij ons op de reclame- en evenementenbranche: bedrijven die vlaggen en andere doekmaterialen (denk aan in store promotions) inkopen voor hun klant. Het voordeel is dat zij bij ons aanzienlijk lagere tarieven betalen dan bij onze concurrentie.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Ons logo is bijgevoegd. Kijk ook eens op onze website www.intervlag.nl welke sinds vandaag geheel vernieuwd is. (Wordt nog grafisch getweakt)
In de advertentie en in de online uitingen moet een duidelijke call to action zijn. Houdt er rekening mee, mensen kennen ons nog niet. De call to action is: mensen kunnen naar de website gaan en geheel gratis een proef vlaggetje met eigen logo aanvragen. Ook kunnen ze met ons in contact treden om de mogelijkheden te bespreken om onze vlaggen te verkopen.
Wat willen we:
- Clean design, schuw niet om wit te gebruiken;
- Duidelijke boodschap;
- Opvallend;
- Modern;
- Mag vernieuwend zijn.
Let op, je publiek is kritisch (marketing sector).
Wat willen we niet:
- Veel verschillen (in stijlen) tussen de items. Wij willen herkenbaar worden. Dat betekent dat mensen die bijvoorbeeld onze banner ziet ons direct moet herkennen als ze onze print add zien.
- Drukte en onoverzichtelijkheid;
- Saai;
- Stockfoto's van levenloze mensen (mannen in pakken enz)
- Heppy peppy grafische trucjes.
Wij zijn gedurende de wedstrijd altijd bereikbaar voor commentaar, feedback, vragen. Hoe meer vragen, hoe beter. Altijd constructieve feedback. Ook op niet gekozen designs!
Concept en Ontwerp
-
-
Toelichting van de designer Concept en Ontwerp:
Beste opdrachtgever,
Bedankt voor de feedback en bijgaand een aangepaste versie.
Het AIDA principe komt nu beter naar voren. De tekst heb ik nu deels van jullie site en deels zelf getypt, maar ik ben geen copywriter. Het zou handig zijn als jullie hier even naar kijken.
Groeten Sjoerd -
intervlag zegt :
Ziet er goed uit, bedankt dat je direct wat met mijn feedback hebt gedaan. Ik twijfel nog een beetje over het vuistsymbool ivm mogelijke associaties met communisme/ politieke statements, maar ben daar nog niet helemaal over uit.
-
Division zegt
Mooi gedaan, deze toont wel lef , houdt ik wel van. :)
-
Division zegt
-
Concept en Ontwerp zegt
Dankje!
De advertentie toont inderdaad lef, maar wel met een positieve en duidelijke boodschap: Een NIEUWE revolutie! Er is een nieuwe speler op de markt. Vernieuwend en niet zoals alle anderen! -
Hier is zegt
gefeliciteerd :-) !
-
VanHoen zegt
Pats, Boem, Knal, in your face vormgeving. ik sluit me bij division aan
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Concept en Ontwerp:
Beste opdrachtgever,
Bijgaand een inzending met een andere insteek. Namelijk: reden voor een feestje, want er is een nieuwe revolutie op het gebied van vlaggen! Typisch Nederlands bij een feestje is het blokje kaas met een vlaggetje erin, dus die link was snel gelegd.
Wederom benieuwd naar de reactie!
Groeten, Sjoerd
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Concept en Ontwerp zegt
en nog 2 varianten zonder jullie logo in de vlag. Wordt het geheel wat rustiger van.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Concept en Ontwerp zegt
"blonde" variant
-
intervlag zegt :
Hi,
Bedankt voor de snelle feedback. Ziet er leuk uit als eerste opzet. Deze spreekt me het meest aan van je 4 inzendingen.
Punten om rekening mee te houden:
- Wij zoeken bedrijven die onze vlaggen willen doorverkopen. In de ad. vind ik niet helemaal duidelijk wat het doel van de gratis vlag is, is nl. niet zomaar voor de leuk maar wel echt voor bedrijven de geinteresseerd zijn in een samenwerking.
- Mis nog contactgegevens;
- Let nog even op het AIDA principe.
- Ik twijfel nog over een korte testimonial van een aansprekende klant, schijnt goed te werken in B2B ads -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Concept en Ontwerp:
Beste opdrachtgever,
Bijgaand mijn inzending!
Strak, duidelijk en vernieuwend.
De vuist staat symbool voor revolutie!
Samen met jullie vlag is de boodschap in één oogopslag duidelijk. Er is iets aan de gang in vlaggenland! een revolutie!
Ik heb de fonts en kleuren van jullie website en logo gebruikt. Tekst kan natuurlijk altijd aangepast worden.
Ben erg benieuwd naar jullie reactie!
Met vriendelijke groet,
Sjoerd Stellingwerf
www.conceptenontwerp.nl
info@conceptenontwerp.nl -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-