Nieuwe hippe naam voor webshop die basis t-shirts en ondergoed voor heren levert

Datum start: 08-12-2016

Datum einde: 22-12-2016

Totaal budget: € 229.00
WINNAAR
Book cover
Remarij

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Het abonnement is voor de luie man en zich vooral niet bezig houdt met kleding maar toch wel van verzorging houdt. Het abonnement zal waarschijnlijk in percentage vaker besteld worden door een vrouw dan een man. Waarvan de percentage mannen die het bestellen met grote kans vrijgezel zijn. Het merk moet een heerlijke naam hebben met een ijzer sterke slogan. Naam & Slogan die we sterk kunnen gebruiken voor de marketing. En meteen ons doelgroep de aandacht geeft na het lezen van de naam en slogan. Het moet iets grappigs zijn. Met een leuk bijgevoegd verhaaltje. Een verhaal waar de consument zich in herkent.

Het concept biedt mogelijkheid om eerst een proefshirt te testen en een abonnement makkelijk samen te stellen in 1 overzicht. Welk artikel, hoeveel stuks en binnen hoeveel maanden het pakket keer op keer geleverd moet worden. Waardoor het aanpassen van deze gegeven automatisch de prijs in mee zal veranderen. Het voordeligste abonnement komt neer op een T-shirt minder dan €7,50. Terwijl een proefshirt €22,50 kost. Dat het goedkoper is om 6 T-shirts om het half jaar te laten bezorgen dan een half jaar lang 1 T-shirt per maand te laten versturen wordt ook als advies aangegeven in dit overzicht. De reden van het prijsverschil komt door de verzendkosten die 6x nodig zijn in het halfjaar ipv 1 keer.

Het tippen van een vriend levert de klant die de tip heeft gegeven 1x een gratis t-shirt op boven op zijn abonnement.

De T-shirts worden geproduceerd met een print in de nek en geen label. De verpakking wordt gedaan met crêpe-papier en een stikker. En uiteindelijk in een vacuüm verpakte envelop of doos. Je hoeft dus niet na te denken over verkorte namen of korte slogan’s er is ruimte genoeg.

Graag ontvangen we van jullie ideeen voor een coole naam + dito payoff.


Bedrijfsomschrijving


Doelgroep


-

Kleuren, favoriete logo's, must haves


-

Designer: Remarij Remarij
bedrijfsnaam-remarij-zZxre688

Geen commentaar

RemarijRemarij

Bygeorge.nl is helaas bezet, maar bygeorgeundies.nl of bygeorgeshirts.nl etc. zou wél kunnen:)

OnwijsReclameOnwijsReclame

vindt de naam wel passen bij de doelgroep. Een naam wat mij het meest trekt tot nu toe. Naam geeft verder geen informatie over de product zelf wat een minpuntje is. Dus zal de slogan met een leuke knipoog moeten uitleggen dat het om onderkleding gaat. Nadeel is wel erg veel zoekopdracht resultaten in google.

OnwijsReclameOnwijsReclame

Looking undielievable! bijvoorbeeld :)

RemarijRemarij

Nou die's al leuk! Looking undelievable!!:) Ik ga ook nog even verder denken!

RemarijRemarij

Of: Unnamable good Unmentionables (Onnoemelijk goed ondergoed -unmentionables=ondergoed-)

RemarijRemarij

Of woordspeling met unmentionables: Unmentionably Good(s)

RemarijRemarij

By George! Be a king in underwear (of)A king in underwear

OnwijsReclameOnwijsReclame

Jeejtje ben de hele ochtend al aan het brainstormen. Vindt ByGeorge erg sterk. Maar om een andere naam te vinden ipv George is nog best lastig.

De slogan; Be a king in underwear vindt ik persoonlijk ook heel vet. Maar dan zou ik deze wel aanpassen naar Be a king in your underwear. En dan met het volgende plaatje erbij:

Gorte stoere koningstoel (Game of Thrones). Met een dun klein sullig mannetje gedressed met een grote langwerpige koningskroon beetje scheef nonchalante op ze hoofd. Dikke pimp stok in ze hand en dan alleen een t-shirt, sokken en een onderbroek aan. Met een halve knipoog en alle confindence van de wereld uitstraalt. En daaronder de slogan: Be a king in your underwear.

Wat nou klein en sullig als ik deze ondergoed draag dan kan niemand me meer klein maken.

Oftewel zit het allemaal een beetje tegen en lukt het niet om te zijn wie je wil zijn, dat maakt verder ook niet uit. Het leven is al zwaar genoeg om af en toe erboven uit te komen. Het dragen van deze ondergoed brengt je de basis van vertrouwen en geeft je iedere dag weer het gevoel om even koning te zijn. Of je begint met de eerste dag op je nieuwe werk, eerste afspraakje hebt of nog het sulletje van de sportschool bent. Met ByGeorge underkleding overwin je alles… Het is een fundament voor al je activiteiten…

En eventueel in dat plaatje met bloed mooie dames om zich heen. Maar moet daarvoor misschien eerst onderzoeken hoeveel % van de aankoop door een vrouw zou worden gedaan.

Wat betreft de slogan er zijn dus verschillende mogelijkheden

Be a king in your underwear
Be a king in your own underwear
Feel like a king in your own underwear

Wat eventueel ook nog zou kunnen is dat ByGeorge de persoon in die stoel is. En dan met de slogan: The king in underwear

Beide opties komen sterk over. Alleen optie 1 heeft een mooiere filosofie. Maar wat brengt dat over aan waarde? Het gaat om de naam en slogan. Trek je sneller de aandacht bij mensen met de slogan Be a king in your underwear of The king in underwear. Dan zeg ik optie 2.

Graag jou mening

OnwijsReclameOnwijsReclame

Denk dat By en de naam die erachter komt sws een grote king name uit de Engelse geschiedenis moet zijn. En de product namen ook benaamd moeten worden onder Engelse koningnamen.

Wie vind jij de beste koning naam om te gebruiken voor het ondergoed merk.

OnwijsReclameOnwijsReclame

ByWilliam
ByEdward
ByRichard
ByStephen
ByHenry
ByAlfred
ByHarold
ByRalph
ByEd
ByWill
ByGeorge
ByJohn
ByJames
ByLouis
ByFrederick
ByLincoln
ByJonathan
ByOwen
ByRobert
ByArthur
ByChristopher
ByAlexander
ByBenjamin
ByAndrew

RemarijRemarij

By George vind ik de grappigste, omdat dit een bestaande uitroep is in het Engels wanneer iemand aangenaam verrast is:"By George! You're looking good!!" By Henry klinkt leuk bijvoorbeeld, maar jeetje, dat is HenryVIII, die heeft 3 van zijn 6 vrouwen laten onthoofden:)! Denk dus echt By George (vanwege dubbele uitleg mogelijk, ook; dóór George (gemaakt). Als slogan denk ik dat de optie 'The king in underwear' het meeste aanspreekt. En zelfs deze kan tweeledig opgevat worden. De man in het ondergoed voelt zich de koning dóór het ondergoed en/of George is de ontwerper ván dit geweldige ondergoed, dús The King! Hahaha, leuke omschrijving van 'plaatje'/logo!! Ik ben zelf beeldend kunstenaar (voornamelijk schilderen, maar ontwerp ook) en zie het helemaal voor me! Enfin, ik ben een vrouw. Ik zou onmiddellijk ondergoed bestellen voor mijn George en natuurlijk bij By George!!! He's the king in underwear design and my George becomes a king in By George!

RemarijRemarij

Nog even: En zoals jij het plaatje beschrijft (wat wel érg grappig is) zou je ook nog kunnen zeggen; That royal feeling when wearing undies by George!

RemarijRemarij

En: By George! Underwear that makes you feel a king! Of:I am the king, my crown is my underwear!

RemarijRemarij

Vind 'Be a king in underwear' toch ook wel super! Moeilijk hè?

RemarijRemarij

Beter? You look like a king in this underwear!

RemarijRemarij

Heb er nog eentje (slogan): My Kingdom for By George Underwear! (Naar het gezegde: My Kingdom for a horse)

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
bedrijfsnaam-remarij-DnLNcMYC

Geen commentaar

RemarijRemarij

Een Lounge Lizard is een lui persoon:)

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
bedrijfsnaam-remarij-lFi41nkW

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
bedrijfsnaam-remarij-nTIBOvqK

Geen commentaar

RemarijRemarij

Ceci met Cedille (çeci!)

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
bedrijfsnaam-remarij-kNhZNXqC

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
bedrijfsnaam-remarij-yLKQ2LM8

Geen commentaar

OnwijsReclameOnwijsReclame

leuk bedacht

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
bedrijfsnaam-remarij-BspHRXRQ

Geen commentaar

OnwijsReclameOnwijsReclame

te lang

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
bedrijfsnaam-remarij-AeBppmfQ

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.